3 Mayıs 2018 Perşembe

İSİM ARAYIŞI

Merhaba sevgili okurcum ne var ne yok oralarda umarım afiyetdesindir :)
Buralarda bol bol isim arayışı var ilk oğlumuza hemencecik bulmuştuk ama ikinci oğlumuzda isme bir türlü karar veremiyoruz. Baktım olmuyor bir de sana sorayım dedim. Söylesene senin en sevdiğin erkek isimleri neler ? Sen oğlun olsa veya oğlun varsa ne isim verirsin veya verdin ?
Ay merak merak işte bir yardım şu zavallı içimdeki yaz'a !
Bu arada ben ve ailem biraz eskiciyiz yeni isimleri pek beğenmiyoruz. Aman sen bizi boşver söyle bakalım şöyle güzel güzel isimler :)
Hadi bekliyorum :)

8 yorum:

  1. Eymen veya Eren (Benim çocuklarımın isimleri)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel birbiri ile uyumlu isimler seçmişsiniz ilk oğlumun ismi levent ne yapsak yanına uyduramıyoruz :)

      Sil
  2. Mete, Metin, Mert isimlerini seviyorum.

    Yağız, Yiğit, Yaman, Yamaç isimlerini de seviyorum.

    Bir de Selim hiç eskimez. Her daim popüler erkek ismidir :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa içimi okumuş gibisiniz selim isminin hastasıyım ama eşime bir türlü beğendiremiyorum :( bu arada sevdiğimiz isimlerin çoğu ortak :)

      Sil
  3. Tuğrul İsmini düşünebilirsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet eşim de bu ismi önerdi. Çok teşekkür ederim bu öneriniz için :)

      Sil
  4. levente serhad uyar sankilim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla hi hala arayıştayız çok teşekkür ediyorum bu güzel yorumun için :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...