20 Aralık 2019 Cuma

2020 DİLEK LİSTESİ

Herkese kocaaaamaaan bir merhaba sevgili okurcumlar :)
Yine kaybolmuşum buralardan ama yazmasam da hep buralardayım ve yazılarınızı okuyorum :)
İyilik ve güzelliğin yanı sıra yine hastalıklar yorgunluklar işler güçler ve buradayım.
Yılın en sevdiğim zamanı geldi bununla ilgili yazacak bir sürü yazım var inşallah hepsini yazarım çünkü çoook istiyorum :)
Vakti zamanında 2018'e girerken bir dilek listesi yapmışım. Okumak için tık tık
 Ama o yıl bu dileklerimden hiç biri olmadı neden mi çünkü o zaman hamileymişim ama haberim yokmuş boşa liste yapmışım :D
Sonraki zamanlar da listeden bir sürü tik eksildi mesela eşim araba aldı, ve güzel yaz tatilleri yaptım, kız kardeşlerim bu yıl atandı ve kendime sandalet alamadım :D
Ve asla uyuyamadım :D :D :D



O zaman hazır mısın sevgili okur 2020 dilek listesine yine olmayan dilekler için böyle güler geçeriz :)
Gelsin 2020 o zaman ;
Öncelikle sağlık sağlık sağlık
-Mutluluk
-Huzur
-Hayırlı bol kazanç :D
- Kerem artık yürüsün !!!
- Levent daha az yaramaz olsun :D
- Güzel bir tatil ( bu sene hiç bir plan yok dümdüz dilek :D )
- Evimize taşınmamız
- İnşallah kendime güzel bir sandalet almak :D
- Bol bol bol gezmek eğlenmek
- İşlerimiz de bol bol başarı ( çok amin )
- Aile üyelerimin de her zaman çokça mutlu olması
- Güzel harbiye konserleri :)

Şöyle bir baktım da pek de ahım şahım bir şey istemiyorum aslında. Neyse güzelliklerle gel be 2020...
Unutamadığımız nice güzel anı bırakalım senden geriye...
Şimdiden mutluuuu mutluuuuuu yıllar diliyorum herkese :)

16 yorum:

  1. Listenizde yer alan her madde gerçekleşir umarım :)

    YanıtlaSil
  2. 2020 başta sağlık olmak üzere bir sürü güzelliklerle gelsin hepimiz için. :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzeldir yeni başlangıçlar ve yeniden listeler yapmak. 2020 yılında tüm dileklerinizin gerçekleşmesini dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yeni olan her şeyi severim hep umut yüklüdür. çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Hahahahha o meşhur sandaleti bu yıl alırsın umarım :-) 2020'de bütün hedeflerin gerçekleşmesi dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah inşallaaah hem alırsam sadece onun için post yazıcam :D :D amin amin çok amin :)

      Sil
  5. Güzel dileklerin bir bir gerçekleştiği şahane bir yıl dilerim herkese:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay hadi inşallaaaah :) hepimizin için şapşahane bir yıl olur umarım :)

      Sil
  6. sandaletli bol ve uzun tatil diliyoruuum )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay sevgili deep yorumunu okurken bile sıcak kumlara bastım :) çooook amin :)

      Sil
  7. hoşgeldin canım benim 😊 görünce seni sevindim 😊 bende yazamıyorum bu aralar 😊 dilerim yeni yılda her şey gönlünce olur inşallah canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldum canımmm :) ben de yorumların ile çok mutlu oluyorum. hepimizin çoook mutlu olduğu bir yıl olur umarım :)

      Sil
  8. Sandalet gerçekleşmiş :) inşallah diğer maddeler de gerçekleşir hayırlısıyla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili kelimezade;
      ahah 2018 dilek listemde de mevcuttu kendisi :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...