26 Kasım 2019 Salı

SEVGİLİ GÜNLÜK / 13

Bu aralar sadece ama sadece sevgili günlük yazıları yazabiliyorum :(
Buna bile vakit bulabildiğime inanamıyorum :(
Ay ne günleri geride bıraktık sevgili okurcum hemencecik yaziiiciğiiiim anlaticiğiiiiim birlikte yine dertleşelim...
Öyleyse...
Merhaba sevgili okurcum...
Umarım oralarda her şey yolundadır çünkü buralar biraz karışık :(
En başından başlayayım anlatmaya, yine kaldığımız yerden hayata devam ederken iş ile ilgili bir sunum hazırlamam gerekiyordu gerçekten çok çok önemliydi. Tam gaz bu işle uğraşırken yine yeniden çocuklar hasta oldu :(
Gece kerem uyandı hem ateşler içinde yanıyor hem de nasıl titriyor ödüm patladı havale geçiriyor sandım hemen ılık duşa soktuk ilaç verdik evimizin sokağında da hastane var ee Levent uyuyor eşime sen onunla kal ben gidiyorum bir şey olursa gelirsiniz dedim o çıkış çıktım evden sabah 5 buçuk... Allah'tan ateşi düşmüş doktor da müdahale de bulundu ateş düşürücü iğne yaptı ilaç yazdı falan peki ben neyi unutmuşum cüzdanımıııııığ !!!
O kontrol manyağı ben en önemli şeyi unutmuşum eşimi aradım o koşarak geldi işlemleri hallettik ben eve geçtim bu olaylar 5 dk içinde oluyor tabi Levent uyanmamış eşimde eczaneye gitti yeni güne 4-0 yenik başladım. İşe gitmem gerekiyor öğlene kadar izin aldım ama kesin gitmem lazım hatta üstüne bir de mesaiye kaldım :( Hatta o hafta her gün kaldım. Üzerinize afiyet bir de Levent devrildi.. İşten geldikten sonra bir de onu götürdük doktora o da grip olmuş çocuğum kafayı kaldırmadan uyudu durdu :(

Neyse sunum bitti sunuldu çok şükür sıkıntısız atlattık emeklerimiz boşa gitmedi. Çocuklar da daha iyi ben de izin aldım hem kendim hem çocuklar için biraz evde durup yoğun anne ilgisi göstermek için. Çok çok iyi geldi yuvarlandık durduk yedik içtik ev de olmak iyi hissettirdi.
Yaa sevgili okurcum ne haftaydı yaniiiiiğ !!!







Şimdilik iyiyiz şükür Leventi okula da gönderdik öğretmenler günü için çiçek almıştık onu da götürdü gözlerimin önünde büyüyor :(
Pazar da biraz avm dolandık Levent'e çöp kamyonu aldık :D 



Bu hafta da baya hızlı başladı bakalım neler neler olacak...
Sen nasılsın sevgili okur ne var ne yok oralarda...

12 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun... Koşturmalı olmuş ama geçmiş neyseki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim sevgili okur. Çok şükür bitti gitti...

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun canım benim şükür gelmiş geçmiş 🌸😊 mantı çok güzel görünüyor 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :) yarı kayserili olduğumu söylemişmiydim :P

      Sil
  3. İnşallah her şey yolunda gider
    Bu sene güzel bir yıl olsun

    YanıtlaSil
  4. Çok çok geçmiş olsun. Sağlıkla ve mutlulukla büyüsün minnoşlar.
    Çok telaşlı bir hafta gerçekten ama dilerim huzurlu günler hep sizinle olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya umarım çoook sağlıklı huzurlu haftalar geçiririz teşekkür ederim güzel sözlerin için :)

      Sil
  5. geçmiş olsun, çocuklar hiç hasta olmasınlar o güzel gözlere kırık bakışlar asla yakışmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaağ hele de böyle süzük süzük bakıyorlar ya :( :( oysa o bakışlar hep bir yaramazlık hep bir cinlik peşinde olmalı :)

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun. Çocuğunun hasta olması ne kadar kötü bir şeymiş ben de bu hafta yaşadım. Kızım üşütmüş, üstüne bir de diş çıkarıyor, perişan oldu yavrucak. İnşallah en kısa sürede atlatır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa çok geçmiş olsun size de :( ilk çocuk da pek hastalık nedir bilmiyorduk ama hem iki çocuk hemde kreş bu sene bizi hastalık yüzünden yıktı geçti :( inşallah hepsi kısa sürede iyi olurlar rabbim isteyen herkese bol şifa versin...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...