8 Kasım 2019 Cuma

SEVGİLİ GÜNLÜK / 12

Neredeyse bir ay olmuş ben post yazmayalı...
Yine kimse neredesin hiç sesin soluğun çıkmıyor aman oralarda her şey yolunda mı diye sormadı :D 
Olsun ben yine de yazayım iyiyim arkadaşlar işlerim o kadar o kadar yoğundu ki fırsat bulup hiç yazı yazamadım. Sormadınız açıkladım ama umarım ayıp olmuyordur... !!!
Sevgili okurcum çok şükür güzel günleri geride bıraktım. Biraz olsun hastalıktan uzaktık şu bir kaç haftadır. Veee ekim ayının son haftası doğum günümdü tüm iller de şenliklerle kutlandı :D :D
Yok valla pek de şenlikli değildi. Köprüden önce son çıkış olan 29 yaşıma bastım. Sevgili iş arkadaşlarım bu sefer gerçekten bana süpriz yaptılar. Üç gün önceden kutladılar ve gerçekten aaa oldum :D :D




Sonra sevgili arkadaşım tam toplantı sırasında güzel bir kek paketi gönderdi gözlerden kalpler çıkartan :)
Ve gün sonunda eşim çiçek gönderdi bu da gözlerden kalpler çıkartan. Evde de çocuklarla kutladık ay öyle mutlu oldular ki :) 
Sonraacığmaaa pazarları yine güzeldi klasik park kahve ev de balık çocukların banyosu kapanış :)
Cumhuriyet bayramının olduğu hafta pazartesi yarım gün de iş arkadaşlarımla sosyete pazarına gittik :D :D



Ay bayılıyorum çarşı pazar gezmeye yine bir sürü ıvır zıvır aldım. Salı günü de babacığım sağ olsun bizi ailecek kahvaltıya götürdü sonra da kahve içtik akşam kapanışını da annemler de yaptık. 
Sonra hafta çabucak bitti zaten :) Hafta sonu alt komşum doğum yaptı ona biraz uğradık. Pazar yine klasik pazar. 
İş çok yoğun bu ara çooook koşturma var. Haliyle bitik durumdayım :(
Geçen hafta da çok yakın arkadaşım kahvaltıya geldi ay nasıl iyi geliyor böyle konuşmak dertleşmek...
Pazar da yine bir arkadaşımızın bebek görmesi için toplu kahvaltı yaptık :P Sonrası klasik pazar park, kahve, balık çocukların banyosu ve kapanış :)

Çiçeklerimi park ile kahveci yolu üzerinde duran teyzeden aldım. Masamın rengarenk olmasına bayılıyorum :) Beni yansıtıyor bu renkler :)
Bu hafta da yine iş güç koşturmasından haftanın nasıl geçtiğini bile anlamadım. Bakalım bu hafta sonu neler yaşayacağız ya sen nasılsın sevgili okur ne var ne yok oralarda...
Hoşça ve huzurla kal oralarda...

12 yorum:

  1. hoşgeldin canım benim 😊 bende kaç gündür aklımdasın rahatsızdım kaç gündür yazamadım sanada 😊yeni yaşın sana sağlık huzur mutluluk güzel ömürler versin inşallah canım benim Daha nice yıllara İnşallah ailenle sevdiklerinle 😊🎂🎂🎂🎈🎈🎈❤bu kadar ara verme gel arada 😊🌸 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş buldum canım :) sen bakma bana ben takılıyorum öylesine :D çoooook teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

      Sil
  2. Önceki yazılarınızı okuyup sevdiğim için sizi takip etmişim. Yeni yazınızı görünce de mutlu oldum. Hoşgeldiniiiz :)) Yeni yaşınız sağlık mutluluk getirir umarım :) Sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa nasıl seviniyorum böyle yorumları görünce hoş geldiniz o zaman :) çoooook teşekkür ediyorum sevgili okurcum :)

      Sil
  3. O dediğin yoğunluktan bende de bolca var. Bu yüzden kim yazmış, ne zaman yazmış, ne kadar süredir yazmamış takip edemiyorum. Yoksa senin yazılarını keyifle okuduğumu biliyorsun :-)ü

    Nice güzel senelere. En kötü doğum günün böyle olsun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür ediyorum şulecim ah sen bakma bana ben işin dalgasındayım :D :D

      Sil
  4. Nice senelerin olsun. Sevdiklerinle. :)

    YanıtlaSil
  5. Yeni yaşınız sağlık, başarı, mutluluk getirsin. Yaşam ne güzel akıyor, keyifliydi okumak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür ediyorum tüm güzel sözleriniz için sevgili okur :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...