18 Ekim 2019 Cuma

OKUL MİMİ

Merhaba sevgili okurcum. 
Yine güzel bir mim buldum. Sevgili deepin cevapları ise bir harika :) işte şuradan bakabilirsin tık tık
İşte benim cevaplarım;



İLK OKULDA NASIL BİR ÖĞRENCİYDİN ?

İlk üçü farklı sonrasını farklı bir okulda okudum. İlk üç de sınıfın yıldızı sonrasında biraz pasifiydim. Okul değiştirmek sınıf değiştirmek beni baya zorladı. Kendimi orta okulda zor toparladım diyebilirim. Derslerim her zaman iyiydi hep takdir aldım ama arkadaşlık ilişkilerim beni biraz yıprattı :(

DOSTLUK KAVRAMINA İNANIR MISIN ?

Şuan evet ama lise ve üniversite de dostluk adına çok çetin sınavlardan geçtim. Çıkarcılık kıskançlık ohooooğ üç sezon dizi çıkar benim arkadaş dosyamdan :D :D :D Ama çok şükür akıllandım çevremde sadece gerçek dostlarım var şükür Allah'a...

OKUL HAYATINIZDA EN ÇOK ZORLANDIĞINIZ DERS VEYA DERSLER YA DA ÖNERİLERİNİZ VAR MI ?

Lise de sayısal bölüme gidiyordum beni en çok zorlayan Kimyaydı ay hala sevmiyorum bak soldan soldan moller alkoller alkaliler geliyorrrrr :D :D Çok şükür üniversite de kimya namına bir şey görmedim. Önerim ise gerçekten sevdiğiniz bölüme gidin eğer seviyorsanız başarıda sizinle gelecektir.

ÖĞRETMENİNİZLE YAŞADIĞINIZ KOMİK BİR OLAY VAR MI ?

Birinci sınıfın ilk günü sınıfın içinde bağırarak çişim geldi demişim :D Öğretmenimiz de bana anlatmıştı hayır öyle olmaz parmak kaldıracaksın tuvalete gidebilir miyim diyeceksin diye. Gecenin bir yarısı ev de kalkıp annemlerin odasına gidip parmak kaldırarak tuvalete gidebilir miyim diye sormuşum :D :D :D



HİÇ SINIF BAŞKANI VEYA BAŞKAN YARDIMCISI OLDUNUZ MU ?

Çoğu zaman başkandım. Okul değiştirince bu da değişti tabi. Sonra lise de oldum falan baktım başkan yaramazlık yapamıyor bıraktım o işleri :D :D

HİÇ ÖĞRETMEN OLMAYI DÜŞÜNDÜNÜZ MÜ ?

Ay o da kapanmayan yaram hep edebiyat öğretmeni olmak istiyordum. Ama kısmet işte bambaşka bir mesleğim var. Ama mesleğimde öğretim görevlisi olmayı da çok isterim :) Bakalım hayat bizi nerelere sürükleyecek...

Beğenenlerden mutlaka bekliyorum bu mimi. 
Öpücükler ve sevgilerle...

21 yorum:

  1. ne kadar da güzel cevaplar :) hakikaten başkanlar yaramazlık yapamıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür ederim sevgili okur :) kesinlikle yaramazlık yapamıyor yapsa ilk o göze batıyor :D

      Sil
  2. Yaaa, o ne tatlı bir anı öyle. :D Gözümde canlandı da.. Ne güzelsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha teşekkür ediyorum :D arada hala anlatıp gülüyoruz :D

      Sil
  3. ha haaa tuvalete gidebilir miyiiiim evde ha haa :) arkadaş dosyasını annat bi araaa ha haa sen komikçisiiin kikiriki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy benim arkadaş dosyası en az 3 sezonluk dizi :D :D :D ben anlatsam olay olur :D boşver anılarımda kalsınlar :D

      Sil
  4. ahaha gece anneden çiş izni almak çok tatlı.

    YanıtlaSil
  5. Çiş izni istemek xd sesli güldüm.Ben de kimya yı hiç yapamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de hocamız niye geldin dünyaya otur çalış kimyaya derdii tam kabussss :(

      Sil
  6. İlk okul durumlarımız benzer. Ben de 4. Sınıfta okul değiştirmiştim, sosyal açıdan o yaşta zor bir durum. Keyifle okudum ama komik anına gelince zor tuttum kendimi çünkü derste okudum 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay gerçekten okul değiştirmek tam bir kabus :( çooook teşekkür ederim sevgili okur :)

      Sil
  7. Hepimizin ilkokulda yaşadığı komik bir anısı var sanırım . ^-^
    Dostluk konusunda ben de üniversitede benzer birtakım şeyler yaşamıştım. Neyse o insanları doğru zamanda hyatımdan çıkartmayı başardım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben daha okurken çıkardım o insanları hayatımdan kendimi her hatırladığımda tebrik ediyorum aferin kız sana ne güzel yaptın onlara diyorum :D :D :D

      Sil
  8. çişim geldi 😂😀 okurken sesli güldüm vallahi kendi okul yıllarım geldi aklıma 😀 çok tatlı güzel anılar keyifle okudum sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir anıymış gerçekten, sevimli :)) Dost bulmak zor bence de, o yollardan bir şekilde geçiyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür ediyorum. hem de ne zor ne kadar çok iz bırakıyor insanda :(

      Sil
  10. Okula bayılan biri olarak bu mimi kaçıramazdım. Bugün blogumda yaptım.

    Edebiyat öğretmeni olmak isteyen ne çok kişi var. Ben de dersi sevdiğim için bir dönem olmak istedim ama şimdi iyi ki olmamışım diyorum. Liselerin durumu malum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size kesinlikle katılıyorum lise öğretmen olanlara allah sabır versi...
      Ama mim çok güzel iyi ki siz de yapmışsınız :)

      Sil
  11. Blogunuz oldukça yararlı bilgiler barındıyor.Zevkle takip ediyorum.Zaman ayırmak
    isterseniz yeni açtığım bloguma sizi de davet ediyorum.Takip ederseniz çok memnun olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...