15 Ekim 2019 Salı

BEYOĞLU SAHAF FESTİVALİ / 2019

Merhaba çok çok sevgili okur.
Geçen yazdığım günlük yazımda sahaf festivaline gittiğimden bahsetmiştim ve sevgili Şule neler aldın diye sormuştu işte aldığım kitaplar ve bu kitapları seçme nedenim :)



Ayşe Kulin okumayı zaten çok seviyordum ve bir çok kitabını da okudum. Hayal kitabı Ayşe Kulin'in nasıl Ayşe Kulin olduğunu anlatıyor bayıldım bayıldım kitaba. Yazar olma serüveni kitaplarını nasıl yazdığı nelerden esinlendiği. Bir de okuduğum kitaplar hakkında bilgiler almak ah beni mest etti o kadar akıcı bir kitap ki...



Hayal kitabı sayesinde Ayşe Kulin'in okumadığım kitaplarını keşfettim. Kitapçılarda oldukça pahalılardı :( Ben de hep sahaf festivalini bekledim ve aradığım bir çok kitabı buldum. Zaten bu ara okumak konusunda en verimsiz dönemimi geçiriyorum. Çocukları falan bahane etmiycem resmen sosyal medyanın esiriyim elimden telefon düşmüyor :( Eskiden kitap okumak için her fırsatı değerlendirirdim şimdi internete girmek için her fırsatı değerlendiriyorum :( :( ( Kalpler kırık :( )
İşte öyle sevgili okurcum kendimi gaza getirmek için böyle güzel kitaplar aldım ve hatta Sevdalinka kitabına başladım bile :)
Ah bir de Nermin Bezmen'in Dedem Kurt Seyt ve Ben kitabını aldım. İlk iki kitabını okumuştum bunu da çok merak ediyorum.

Hadi bakalım daha neler olacak.
Bunlar okuduğum Ayşe Kulinler;

Güneşe Dön Yüzünü (öykü)
 Geniş Zamanlar (öykü)
 Foto Sabah Resimleri (öykü)
 Köprü (roman)
 Nefes Nefese (roman)
 Gece Sesleri (roman)
 Veda (roman)
 Umut (roman)
 Hayat - Dürbünümde Kırk Sene (1941-1964) (biyografik roman)
 Hüzün - Dürbünümden Kırk Sene (1964-1983) (biyografik roman)
 Gizli Anların Yolcusu (roman)
 Bora'nın Kitabı (roman)
 Dönüş (roman)
 Hayal (biyografik roman)
 Handan
 Tutsak Güneş
 Kanadı Kırık Kuşlar
 Son
 Kördüğüm
 Adı Aylin
 Sevdalinka

Bunlarda okuyacağım Ayşe Kulinler;

 Bir Tatlı Huzur (biyografi)
 İçimde Kızıl Bir Gül Gibi (deneme)
 Babama (otobiyografi)
 Kardelenler (araştırma)
 Bir Gün (roman)
 Bir Varmış Bir Yokmuş (öykü)
 Sit Nene`nin Masalları (çocuk kitabı)
 Taş Duvar Açık Pencere (derleme)
 Türkan (biyografik roman)
Füreya (biyografik roman)

Takipte kalın sevgili okurlar :) Hoşça ve huzurla kal...

12 yorum:

  1. Ayşe Kulin'in sadece bir kitabını okudum biraz üzücü.Sanırım ben de artık yavaştan okumalıyım. Ayrıca aldığınız kitapları büyük bir zevkle okursunuz umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa Ayşe Kulin'i çok seviyorum hayatını yazılarını bence pişman olmasınız inşallah bende kaldığım yerden seriyi bitiririm :)

      Sil
  2. Ne kadar güzel, Ayşe Kulin'in baya bie kitabını da okumuşsunuz aslında.. Bende de çok sevdiğim yazarların tüm kitaplarını okumak gibi bir takıntı oldu. Mesela Wulf Dorn.. Çıkardığı tüm kitapları okudum ve aşırı mutlu hissediyorum :))
    Kitap okumaya ara verince tekrar başlamak biraz güç oluyor. O yüzden güzel bir adım atmışsınız. Artık daha sık okuyabilirsiniz dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten taktım kadının hayatına hatta artık yazdığı romanlarda bile bak hayatının şu döneminden esinlenmiş babasından esinlenmiş falan diyebiliyorum :D ben de bir yazarın tüm kitaplarını okumayı çok seviyorum mutlaka Wulf Dorn'a da bakacağım :) inşallah telefonu elimden bırakırım :D

      Sil
  3. Aaaa, ben de bu sahaflarla ilgili bir yazı hazırlıyordum, siz beni geçtiniz tabii :)
    ben de yazacağım :) detaylı bir yazı biraz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa dört gözle yazınızı bekliyor olacağım o zaman çünkü tam bir sahaf aşığıyım :)

      Sil
  4. Ayşe Kulin'in 3 kitabını okudum sadece. Yazıyı okurken de epeydir okumadığımı fark ettim. Okuma zamanım gelmiş anlaşılan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de okuyun o kadar akıcı bir dili var ki :)

      Sil
  5. hımms yumuşak kitaplar seçmişiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunda gürültü arasında en iyisi yumuşak kitaplar :)

      Sil
  6. Yazı için teşekkürler. Kitap alışverişi yazılarını okumayı çok severim. On gün sonra gelebildim kusura bakma :-)

    Ayşe Kulin'in Hayal kitabını ben de çok sevmiştim. Kitaplarını yazma sürecini okumak çok hoşuma gitmişti. Benim yazardan favorilerim Veda, Füreya ve Handan.

    Hepsini iyi günlerde okuman dileklerimle :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah esas ben teşekkür ederim teşvikiniz için :) benim de favorim veda umut hayal bakalım okudukça değişecek mi çok teşekkür ediyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...