17 Ekim 2019 Perşembe

SEVGİLİ GÜNLÜK / 11

Ay haftalarım biraz sıkıcı hale gelmiş bu ara sevgili okur.
Yine bol hastalık bol hastane falan filan şükür çocuklar iyi biz de işler güçler aynı tempo da devam ediyoruz. Ay bak şimdi düşününce ne sıkıcı haftaymış bee hiç bir şey yapmamışızzz :( Perşembe günü pazardan kabak aldım ve tatlı yaptım ah bayılırımmmmm :P Ne kadar boğazı büyük bir insanım :( 


Cumartesi günü Levent sabahın köründe ( 7 de :( )  kalkıp yatakta anne ya ne yapsak bugün mesela çikolatalı kek mi yapsak dedi günün tek ekşını o :D 


Pazar günü de Levent'in okulu için ıslak kek yaptım. Veli sürpriz günüymüş bu hafta bana denk gelmiş ne yapacağımızı da okul söylüyor. Ben de ıslak kek yapmada pek başarılı değilim :(



Pazar günü Levent'i babası dışarı çıkardı ben de Keremikoyu uyuttum ve başladım keki yapmaya. Fırına koydum bir yanık kokusu geldi baktım üstü yanmaya başlamış bıçakla kenarından baktım pişmiş çıkardım keki tam kesicem bir baktım ortası olduğu gibi hamur :( Hey Allah'ım tekrar fırına koy tekrar pişir tekrar çıkar sos yap falan bütün pazarı neredeyse orada harcadım :( 


Sonra eşim geldi ve ailesinin Polonezköy de kestane topladığını bizim de gideceğimizi söyledi neyse hazırlandık çıktık bir saat trafikte kaldıktan sonra Polonezköy' e vardık. 10 dk durduk sadece, onların işi bitmiş sonra yemek yemeğe gittik sonra yemek yedik ve yine bir saat köprü trafiği çocukların ağlamaları tamam oğlum geldik oğlum tamam annecim sus annecim camı açma annecim :( !!!

Öyle böyle haftayı bitirdik mi sanıyorsunuz yanılıyorsunuz :( Leventler okulda turşu kuracakmış veliler de malzemeleri hazırlayacakmış. Koca bir lahanayı yıka doğra hazırla beynim yine eror vermeye başladı !!! Çocukların banyosu temizliği giydir yatır uyut. Koridorda eşimle karşılaştım perişan halde ne zaman pazartesi olacak yaaa diye sordum :D :D :D Aman sağlıklı olsunlar da diyerek haftayı sonlandırıyorum bakalım bu haftamız nasıl geçecek sen nasılsın sevgili okur ne var ne yok oralarda.
Şimdilik hoşça ve huzurla kal oralarda...

Not: Fotoğraflar tamamen bana aittir :) 
Bir not daha : Dünya kız çocukları günüydü işte benim paylaşımım :D :D :D


8 yorum:

  1. :) kekli hayat güzel hayaat :)

    YanıtlaSil
  2. oy oy nasıl bir yoğunluktur bu böyle :) Rabbım güç kuvvet versin inşallah canım benim :) okurken ben yoruldum vallahi :) kabak tatlısı bende aldım yapacağım inşallah :) bende severim ıslak kek güzel görünüyor ama ellerine sağlık :) turşu işi zor ::) annemde yapalım diyip duruyor bende kaçıyorum :)) en güzeline emanet ol canım benim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D :D amin canım benim cümlemize inşallah :D kabak tatlısı bizim işimiz :P ben de hiç turşu kurmadım oğlum benden önce kuracak :D :D :D sen de allaha emanet ol canım benim :*

      Sil
  3. Ben kekler konusunda çok başarılıyım ancak son aldığım tefal kek kalıbından sonra kek yapmaktan soğudum. Sürekli yapıştırıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa o kadar da kaliteli marka tuhaf :( ben de öyle markalı bir kalıp yok en güzeli pazar işi :D :D

      Sil
  4. Hahahahaha yazını okuyunca kızım olduğuna sevindim desem kızmazsın değil mi :-) Arkadaşlarım biz boş günümüzde daha çok yoruluyoruz derlerdi de anlamazdım. Gerçekten çocukla bir günü evde geçirmek, çalışmaktan çok daha yorucuymuş. İnsan başına gelince anlıyormuş :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha çevremdeki herkesin kızı var o yüzden hiç kızmaaaaam :D :D kesinlikle o kadar yorucu ki artık hafta içini iple çekiyorum :D :D :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...