7 Ekim 2019 Pazartesi

TARKAN KONSERİ HARBİYE AÇIK HAVA 2019

Selamlar sevgili okurcum :)
En son sevgili günlük yazımda Tarkan konserini daha sonra yazacağımdan bahsetmiştim ve işte geldim buradayım.
Tarkan'ı ilk defa Fanta gençlik halk konserinde dinleme imkanım oldu ve bayıldımmmm. Çünkü Tarkan benim en sevdiğim sanatçıdır. Yani nasıl sevmek biliyor musunuz böyle yanaklarından tutup oyyy canım benim gibi sevmek o kadar seviyorum.
2016 yılında sevgili bacılarım ben loğusalığın en dibindeyken gittiler Tarkan konserine. Sonra ki sene çocuğumu bırakıp gidemedim :( Sonra ki sene hamileydim ama Tarkan konser vermedi :(
Bu sene o kadar çok istedim ki sürekli acaba ne zaman acaba ne zaman deyip durdum. Tüm iş arkadaşlarımı gaza getirdim falan. Neysee en sonunda Tarkan konseri biletleri çıktı ve daha biz internet sitesinin ismini yazamadan biletler tükendi :(
Sonra tekrar açtılar bu sefer iki koldan zar zor alabildik bilet. Ama ne sevinç ne sevinç :)
Neyse pür dikkat kesildik konser tarihine ben annemi ayarladım o gün izin aldım hatta kardeşlerim bile o gün izin aldılar çocuklara bakacaklar diye. Sabahtan kızlarla yazıştık işte heyecan var mı falan diye. O sırada birden sallanmaya başladık :( Deprem bu sefer beni çok etkiledi çünkü çocuklarla yalnızdık hangisini alayım nereye gideyim bilemedim :( Anneme zor attım kendimi ne heves kaldı ne bir şey neredeyse iptal ediyorduk konseri. Sonra annemlerin gazı ile gitmeye karar verdim ama ayaklarım geri geri gidiyor :(
Neyse iş arkadaşlarımla buluştuk bir kişi iptal etti gelmedi o da çok korkmuş. Sonra biraz modumuzu yükselttik güzel bir yerde yemek yedik sohbet muhabbet konser saati yaklaştı kafamız iyiden dağıldı. Sonra beklemeye başladık ve bam Tarkan sahnede bir havai fişekler atılınca insanlar bir korktu :D :D herkes tetikte çünkü sanki her an deprem olacak gibi manyağız he hem deprem olacak bekliyoruz hem de konsere gelmişiz :D :D Ama düşünsenize Tarkan'la aynı yerde ölüyorsunuz hey Allah'ım tövbeee tövbeee :(


Sonra bir biri ardına harika şarkılar Tarkan harika da bizim içimiz hep kuşkulu :( Sürekli karşıda ki Hilton binasının yıkılacağını düşünüyorum deli gibi :(
Hatta Tarkan bile dedi bugün seyirci tutuk diye. Neyse Canım Tarkanım biricik eşine serenat yaptı tabi biz mest. Hepimizin gözlerinden kalpler çıkıyor falan. Beni çok sev şarkısını gözlerinin içine baka baka söyledi valla Allah aşkına söyleyin başka hangi şarkıcı yapar böyle bir şeyi !!! Adam kendinden o kadar emin ki. Maşallah onlara ve aşklarına... Ben çok da yakıştırıyorum.



Sonra ara verildi ve bir deprem haberi daha geldi ben ondan sonra koptum :( Modum da düştü ama canım Tarkan'cım harika bir performans sergiliyor. Eskiler yeniler o kadar güzel ki hele ikinci perdenin açılışı Uyan şarkısı ile oldu bayıldım bayıldım. Konser o kadar güzel ki her şarkı sonunda sahne kararıyor ve farklı bir efektle yeni şarkıya başlıyor canım Tarkan :) Sonra bir gitar bir Tarkan akustik kısa kısa slow şarkılarını seslendirdi.
Artık son şarkılar dedi ve en hareketli şarkılarına başladı. Ama benim aklım iyice eve gitti ve konserden çıkmaya karar verdik :( Aylarca bekle ben ki her konseri sonuna kadar beklerim ki Tarkan mutlaka hoşça kalın der gider geri döner ve bir şarkı daha söyler en çok bunu bekliyordum olmadı kısmet değilmiş. Galiba seneye beni yeniden çağırıyor :D Buradan bu işareti aldım :D
İşte böyle sevgili okur bir Tarkan konseri maceramızın da sonuna geldik. Eve geldik çocuklar daha uyumamış cin gibi bizi bekliyorlar bir de onları uyuttum öyle böyle sabahı ettik. Allah en hayırlısı ne ise onu versin inşallah biliyoruz olacak ama neyse...
Şimdilik hoşça ve huzurla kal oralarda sevgili okur...


4 yorum:

  1. Keyifli ve güzel bir blogunuz var.Sizi takip ettim,sizi de beklerim.Sağlıcakla Kalın...
    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Tarkan'ı hiç canlı dinlemedim ama dinlemeyi çok isterdim. Eminim çok başarılıdır performansı. Bu sene zamanlaması kötü olmuş. Seneye gidersen acısını çıkaracağına eminim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl güzeeeeel nasılll taaatlıııııı nasılll yakışıklıııığ :D inşallah seneye de gitmek nasip olur hayırlı bir şekilde :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...