9 Ekim 2019 Çarşamba

SEVGİLİ GÜNLÜK / 10

Ay yemin ederim hastalıktan KUR-TU-LA-MI-YO-RUUUUM !!!
Yetheeeer diye isyanlardayım hayır bu da can :(
Sürekli ateşle uğraşıyorum sevgili okur ya. Bir birinin yükseliyor bir birinin tam bir haftadır uyumuyorum neredeyse zombi gibi geziyorum :( (Gözler yaşlı kalpler kırık)
Hayır Keremikonun nesi var onu da çözemiyorum :( 
Haftalık özetime geçiyorum o zaman.
Genel itibari ile sakin bir hafta geçirdim yoğun haftalardan sonra durağanlık iyi geldi. Ama çocuklar mutsuz ben mutsuz ay canım o kadar sıkılıyor ki :( 
Bu haftanın artısı Levent'in okula daha az ağlayarak gitmesi :D
Hafta sonu da güzel ve sakindi. Cumartesi evde temizlik ile geçti bir de çikolatalı hatta direk nutellalı poğaça yaptım :P




Pazar da çocuklar için önce alışveriş yaptık Levo ya dechatlondan spor ayakkabı aldık tam kasadayım alıyorum ayakkabıyı kafama bir scooter geldi sevgili biricik oğlumuz scootersız çıkmam diye ağlamış.
Sonra her zaman ki gibi park çocukların eğlenmesi sonra bir kahve içiş ve eve dönüş. Yemek yerken eşim şimdi ne yapacaksın diye sordu yapılacak işlerim ; bulaşık makinesi boşaltma yenileri doldurma, çamaşır yıkama asma katlama ve ütü, çocukları banyo yaptır ve yatır şimdilik bu kadar dedim :D 
İşte öyle sevgili okurcum analar çeker yükü işte. Sonra tüm hafta elimde derece ile gezdim hangisi hangisinin ilacı kime ne verdim ne kadar verdim uykusuzluk ( beynimden dumanlar çıkıyor :( )
En önemlisi sağlık diyorum ve bu haftayı kapatıyorum sevgili okur umarım oralarda her şey yolundadır hoşça ve huzurla kal...

9 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. Gerçekten ben de bazen annelerin süper güçleri olduğuna inanıyorum. Mesela babalar imkanı yok asla kaldıramazlar bizim işleri. Rabbim kolaylık versin.❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle süper kahramanız yoksa bu kadar savaşmanın başka açıklaması olamaz :D ah o babalar ne diyeyim allah başımızdan eksik etmesin :D amin cümlemize

      Sil
  2. çok geçmiş olsun canım benim 😊 Rabbim kolaylıklar versin inşallah Annelik çok zanat 😊❤❤ sevgiler canım benim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem de ne zor :( çook teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  3. geçmiş olsun, çocuklar hasta olmasın ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh keşkee keşkeee :( anneler de olmasın bence :D

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun. Bu aralar salgın var. Büyük küçük herkes hasta. Okuldan bulaşma ihtimali yüksek. Dikkat edin kendinize.

    Nutellalı poğaça enerji vermiştir umarım. Çok güzel görünüyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya şu kış döneminden nefret ediyorum :( ahh sıcakken bir efsaneydi poğaça ama soğukken pek değil :D

      Sil
  5. geçmiş olsuuun yine güldüm amaaa :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...