2 Ekim 2019 Çarşamba

SEVGİLİ GÜNLÜK / 9

Merhabalar efenimmmmm..
Ay sevgili okurcum ne yoğunluk ne yoğunluk. Cuma günü yazmam gereken yazıyı bile yazamadım :( (moraller bozuk gözler yaşlı)
Hız kesmeden hemen hafta özetime başlıyorum ay neler oldu neler :)
Evet geçen hafta cumartesi sakin bir gündü genel olarak evde geçti. Pazar günü de biraz ev biraz çocuklarla park kahve içiş ve eve dönüş sanırım en sevdiğim pazar günü etkinliği bu hem biz sakin bir gün geçiriyoruz hem de çocuklar eğlenmiş oluyor. Haftaya bomba gibi başladık yoğun iş programı ile pazartesiyi sürünerek atlattık. Salı günü aşure yaptımmmm aşure sevgimden bahsetmişmiydim en sevdiğim tatlıdır kendisi ölürüm biterimm :P Çarşamba günü de anneannem yaptı bir posta da orada yedim :P

Çarşamba günü sevgili akela nın çekiliş hediyelerini gönderdim umarım beğenmiştir güle güle kullansın inşallah :)





Ve gelelim haftanın bombasına Perşembe gününe...
Aylardır hayalini kurduğum güne Harbiye Tarkan konserine :(
Perşembe günü işten izin aldım çocuklarla vakit geçireyim de akşam rahat rahat konsere gideyim diye nereden bilirdim deprem olacağını :( Ev de çocuklarla yalnız olunca çok korktum gerçekten çok korktum normalde de hiç korkak biri değilimdir bu konularda gayet aklı başında davranırım ama çocuklar işin içindeyse iş nasıl değişiyor :(
Hemen kendimi anneme attım. Akşam için de o kadar kararsız kaldım ki gitsem mi gitmesem mi ne yapsam derken gitmeye karar verdim. Bu konseri detaylı anlatacağım için özet geçiyorum sevgili okur. Tarkan konserine gittim sonra ne mi oldu hepsi bir sonraki postta yani inşallah :D


Cuma günü de hep deprem etkisiyle geçti ha oldu ha olacak derken saçma sapan bir gün yaşadık :( Cumartesi günü haha yazarken bile komik ama Levent'in veli toplantısına gittim hayır ben daha öğrenciydim ne ara veli oldum :D :D 

Akşam da aile toplantısı gerçekleştirdik ekranda derbi ile birlikte. Maç izlemeyi de hiç sevmem söz de Beşiktaşlıyım ama futbola çok çooook uzak biriyim. Futbol ile ilgili hiç bir şey bilmiyorum sporun s si ile ilgim yok o kadar :)
Ve gelelim haftanın bence en güzel gününe... Beyoğlu sahaf festivaline...
Bu yıl yine tek başıma gidemedim birazcık kocama yalvar yakardım çocukları da aldık gittik. O Levent ile gezi parkında eğlendi biz de Keremiko ile kitapçıları gezdik. Bol bol kitap aldım çok mutluyum. Çok severek katılıyorum bu etkinliğe üniversiteden beri her yıl katılıyorum neredeyse tüm kitaplarımı sahaftan alıyorum :) Çok fiyat farkı oluyor tavsiye ederim. Sonra eve geliş yemek yiyiş çocukların banyosu ve kapanış.



İşte sevgili okurcum bir haftayı da bu şekilde devirdik bakalım bu hafta neler yaşayacağız...
Kötü olayların uzak olduğu bol kahkahalı bir hafta diliyorum sevgili okurcum hoşça ve huzurla kal oralarda...

4 yorum:

  1. Ah o Deprem.. Hepimizin planlarını alt üst etti ve aklımıza önceliklerimizi getirdi.. Ne kadar yoğun bir hafta olmuş öyle :) Olsun ama deprem dışında keyifle geçmiş. Ve tabi ki.. Aldım güzel hediyelerinizi. Yazısı da gelecek mutlaka. Birde buradan çok teşekkür edeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem de nasıl altüst olduk :( genel olarak hep yoğun haftalar yaşıyorum sanırım durağanlığı sevmiyorum :( çok teşekkür ediyorum güzel günlerde kullanın inşallah :)

      Sil
  2. Geçmiş olsun. Umarım bir daha olmaz demek istiyorum ama maalesef uzmanlar pek iç açıcı konuşmuyor. İnşallah en az hasarla atlatılır diyeyim bari.

    Festivalden aldığın kitapları da paylaşsaydın, merak ettik. Onun için de ayrı bir yazı gelir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ediyorum tabi ki öyle mutlaka olacak diyorlar ama umarım hafif atlatırız :(
      yaa tamamdır mutlaka bir post hazırlayayım hatta neden o kitapları aldığımı anlatan bir yazı yazayım çünkü biraz değişik :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...