20 Eylül 2019 Cuma

PASTA PATLATMA / 1 YAŞ

Hello sevgili okurcum. (Yazar burada aşırı havalı ingiliçcesini konuşturuyor.)
Geçen hafta Keremikomun doğum günüydü, Levent'in birinci yaş gününde hatıra kalsın diye pasta patlatma yapmıştım tabi ki Keremikomada yapmalıydım (Ana yüreği)
Yalnız  bu sefer daha profesyonel olmalıydım biraz oradan biraz buradan kopya çektim ve ver elini bir süs malzemesi satan dükkan hemen alacaklarımı aldım satıcı kadın bile kendinizden çok eminsiniz genellikle bize kararsız insanlar gelir dedi " bebeğim bu benim ikinci tecrübeliyiz biz" demedim tabi ki de ben araştırma yapıp geldim dedim. Bu iş için en uygun yer annemlerin üzeri kapalı terasıydı Levent'in çekimini de orada yapmıştım. 
Arka fon için plastik masa örtüsü aldım üzerine parıltılı püsküller. Kenarlarına balonlar ve süsler.


Pasta içinde pasta taban mavi gıda boyası krem şanti ve pasta süsleri. Krem şantiyi gıda boyası ile karıştırdım pasta tabanın her yerine sürdüm. Bir de süsleme için sıkılabilir krema aldım. Ve işte hazır. 


Ya Keremin şaşkınlığını görmeniz lazım o kadar güzel pozlar çıktı ki :) Levent pasta ile sadece oynamıştı ama Kerem bildiğiniz yedi :D :D :D


Bu arada çekim için bir de bir numaralı balon almıştım Levent üzerine yatıp patlattı :( Sonra kız kardeşim Levent'i parka götürdü de rahat rahat çekimi yaptık.
Umarım Kerem büyüdüğünde bu fotoğraflara bakıp çooook mutlu olur oy yesin onu annesi :* Sonrasında da pasta almıştık şaşkın şaşkın baktı biz onun yerine üfledik :D Sağlıkla mutlulukla büyü annecim...


6 yorum:

  1. İyi ki doğmuşş. Nice güzel yaşları olsun. Pasta da oldukça güzel gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ediyorum :) vallahi kerem yedi biz son halinden sonra direk çöpe gönderdik :D

      Sil
  2. Pasta patlatmayı duymamıştım. Anne bebek trendlerine yetişemiyorum. Güzel hatıra olmuş ama. Nice güzel yaşları olsun Kerem'in :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay bende yetişemiyorum ama bunun dışında hiç bir etkinlik yapmadım ama bu çok güzel oldu tavsiye ederim. çünkü çocuk da eğleniyor :) çok çok teşekkür ederim sevgili okur.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...