11 Eylül 2019 Çarşamba

İBEKİNG ALIŞVERİŞİM #2

Ivır zıvırlar kalp ben !
Eylül ayı kırtasiye ayı kalp ben !
Merhaba sevgili okur bu sene kırtasiye ayını boş geçmedim. Daha önce ki ibeking alışverişi şuraya bir yere iliştiriyorum :) tık tık
Bu sene öyle çok şey almadım ama tatlı şeyler aldım. İşte aldıklarım :


Masa üstümde kullandığım not defterim bitmişti bu çiçekli olanaaaağ baaa yııııllll dıımmmm !



Yapışkanlı not kağıtlarına bayılıyorrrruuuuuuğm :)



Biraz ihtiyaç alışverişi oldu yine küp not kağıtlarım bitmişti bir yer de çiçek varsa içimdeki yaz oradadır arkadaşlar :D



İşte böyle sevgili okur kırtasiye tutkuma nasıl engel olurum bilmiyorum. Gerekli gereksiz her şeyi ama her şeyi alasım geliyor. Sana da öyle oluyor mu eminim bu yolda yalnız değilim değil mi !!
Yine yeniden görüşmek dileğiyle kırtasiye dolu kal :D :D

10 yorum:

  1. Sayende öğrenmiş oldum. Önceki alışverişine de baktım. Ne tatlı şeylermiş yahu. Hemen bakacağım bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben çok severek yıllardır alışveriş yapıyorum :) hemen bakın çooook tatliiiiiiş :)

      Sil
  2. epeydir bildiğim bi site çok tatlı, minnoşluklar var yav :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok çok tatlı keşke hepsini alabilseeeeeem :(

      Sil
  3. ne güzelmiş aklımda olsuuun. yapılacaklar :) okurken sızılacak kitap yaaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim deepcim bu gidişle yazacağım galibaaağ :D

      Sil
  4. ayayayay! çok güzeller bu siteden ben de alışveriş yapmak istiyorum ama fiyatları biraz tuzluu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bencede öyle :( ama her yerde aynı :( bir tek aliexpressden alırsak ucuz oluyor ona da şimdi gümrük vergisi geldi hemen hemen aynı oluyor :(

      Sil
  5. Ben de bayılırım kırtasiye alışverişine ama bu sene kendimi tuttum çünkü evde en az üç sene daha yetecek kadar defter, kalem, not defteri var. Onları azaltayım yine kendimi alışverişe vuracağım :-)

    İyi günlerde kullanman dileklerimle :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah benim stoklar hamile loğusa falan derken baya eridi bu yıl az da olsa alışveriş yapabildim :D çok teşekkür ediyorum sevgili okur :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...