11 Eylül 2019 Çarşamba

KİTAP MİMİ

Ay o kadar mimlenmiyorum beni mimlemiyorsunuz diye hayıflandım ki sağ olsun Şule hanım tık tık daha fazla yazmayayım diye beni özel olarak mimledi :) işte onun güzel mimi de burada :) tık tık
Haha işte gördün mü sevgili okur artık beni de mimliyorlar kendim seçtim yazdım devri kapandı.        ( yazar burada Erol Taş gülüşü yapmaktadır. )
Neyse daha fazla cıvımadan sorulara geçiyorummm :)



1- Kitaplar size ne kattı ?
Ben hayatımdaki çoğu şeyi kitaplara borçluyum. İnsanlarla iletişimden tutunda bebek bakımına kadar her şeyi :)

2- Kitap arkadaş mıdır ?
 Hem de ne arkadaş. Akmaz kokmaz sizi yarı yolda bırakmaz daha iyisi var mı :)

3- Neden kitap okuyorsunuz ?
Aslında her şey için bazen can sıkıntısından bazen meraktan. Bazen başkaları neler yaşamış onu öğrenmek için. Kısacası hayatı öğrenmek için.

4- Kitabı ne sıklıkla okuyorsunuz ?
Eskiden hafta da bir kitaptı ilk çocuktan sonra iki hafta da bire düştü ikinci çocuktan sonra okumaya biraz ara verdim. Çünkü ne zaman elime kitap alacak vakit bulsam sızıyorum :(

5- Hangi tür kitaplar okuyorsunuz ?
Aslında tam bir roman insanıyım. Kafa dağıtacak beni sürükleyecek. Şimdi biraz annelikle ilgili kitaplara sardım bir de otobiyografi seviyorum sanırım. Ama kişisel gelişim falan okuyamıyorum kesinlikle. Bir gün uyguluyorsan ikinci gün kesin bırakıyorum  bu tip kitapları :(

6- Kitap yazmayı düşündünüz mü ?
Her blog yazarı gibi EVET ! :D Aslında dramatik yazarlık kursları var katılmayı çok istiyorum bakalım gelecek nasıl gelecek :)

7- En sevdiğiniz yazar kim ?
Bir çok yazarı seviyorum ama bende yeri ayrı olanlar İpek Ongun, Ayşe Kulin ve Jane Austen. Yabancı olarak Jane Green, Kristin Hannah tarzı yazarları seviyorum.

8- Kitapları ciltler misiniz ?
Yok hiç ciltlemedim ben olduğu gibi seviyorum :)

9- Gezi kitaplarını sever misiniz ?
Ay hiç okumadım bilmiyorum yorum yok :(

10- Kitap alırken kapağına göre mi seçersin ?
Aksine cicili bicili kitaplardan nefret ediyorum. Sanki sadece içi boş ama satsın diye bu şekilde kapak yaptık der gibi.


Ya u kitaplar hakkında o kadar çok söyleyeceğim söz var ki. Neyse hepsini Ayşe Kulin'in Hayal kitabını okumanızı tavsiye ediyorum o kadar güzel ki bir yazarın geçtiği yolları tek tek anlatmış. Bir de eğer twitter kullanıcısı iseniz berbatedebiyat sayfasını mutlaka takip edin ve görün o çok satan kitapların rezilliğini :(
İşte öyle sevgili okur ay yazacak bir kaç yazım daha var hem de süprizliiiiğ !! ( Birazcık merak et lütfen :) )
Şimdilik Hoşça ve huzurla....

10 yorum:

  1. Elinize sağlık, okuması çok keyifliydi :)

    YanıtlaSil
  2. hihi, hep mimlisin unutmaağğğğ :) ay gülhanede erol taş çayevi var güzeel :) sen rahatlıkla yazarsın kitap hatta bence komikli bişiler yaz seeen :) hihi, sızmalık kitap yapsınlaar :) tatil iyi geçti herhaldee. austen ve hannah severiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay tabi ki deepcim mutlaka hem mimimde bunu söylüyorum :D :D yaa çok merak ettim en kısa zamanda bir sultanahmet turu yapayım o zaman :) hahah oalbilir neden olmasın ileride yazarım belki :)

      Sil
  3. evet gerçekten çok sevdim bu mimi :) ah jane austen... austenzede nin bloğunu takip edin mutlaka :)

    YanıtlaSil
  4. Kitaplara borçlu olmak, her halde en güzel borç olsa gerek.

    YanıtlaSil
  5. Yaptığın için teşekkürler :-)

    O sızma durumu bende de var maalesef. Bebeğim uyanıkken okuyamıyorum. Uyuyunca benim de uykum geliyor :-) Eğer uykusuzluğa alışmazsam kitap okumak yalan olacak.

    Her blog yazarının kitap yazma hayali olması tespitin çok doğru. Daha bu mimde düşünmedim diyenine rastlamadım :-)

    Jane Austen ve İpek Ongun'u ben de çok severim. Austenzede'nin bloguna bayılıyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esas beni mimlediğiniz için ben teşekkür ediyorum :)
      ya hamilelikte ben kitaptan tiksindim şaka gibi ama elime bile alsam midem bulanıyordu. Sonrası malum doğum lohusalık çocuk çoluk ancak işe döndükten sonra okumaya başladım.
      kesinlikle zaten yazmayı sevdiğimiz için buradayız :)
      beni yetiştirip büyüten iki yazar. Austenzedenin ben de fanıyım :D

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...