20 Eylül 2019 Cuma

UFACIK ÇEKİLİŞ SONUCU

Yaa sonunda beklenen gün geldi.
Ay ben sizden fazla heyecan yaptım çünkü katıldığım tek bir çekilişten bile hediye alamadım :( (Gözler yaşlı)
Neyse biraz önce çekiliş yap yazdım google bir site buldum ve yaptım. Kazanan sevgili akela oldu :) Çooook çok tebrik ederim sevgili okur. Umarım güzel güzel şeylerle doldurursun defterleri :)
icimdekiyaz@gmail.com adresine adres bilgilerini de yazabilirsen gelecek hafta kargonu göndereyim.
Katılan herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Çok güzel yorumlar yazdınız hepiniz iyi ki varsınız sevgili okurlar :)
Hoşça ve huzurla kalın.

8 yorum:

  1. Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
  2. Kazanan arkadaşı tebrik ederim :-)

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ediyorum Akela ablayı 😊🌸

    YanıtlaSil
  4. Woah.. Aşırı şaşırdım ve çok mutlu oldum gerçekten. Katılırken öylesine, destek olmak amacıyla katılmak istemiştim. Pek şanslı değilimdir genelde ama.. Büyük sürpriz oldu. Gözlerimden kalpler çıkıyor şuanda, çok teşekkür ediyorum :)

    Bütün güzel dilekler içinde ayrıca teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa mutlu ettiysem ne mutlu banaaaağ sevgili okur :) desteğin için çok teşekkür ederim umarım şansının açılmasında bu bir başlangıç olur :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...