13 Eylül 2019 Cuma

UFAKCIK BİR ÇEKİLİŞ :)

Evet sevgili okurcum hep içimde bir çekiliş yapma hevesi vardı nicedir. 
Bugüne kısmetmiş.
Ama öyle büyük hediyeler yok adından da anlaşılacağı gibi ufacık çekiliş. 
Benim gibi kırtasiyeseverler için bir çekiliş. Geçen yaptığım ibeking alışverişinde aldığım not defterini ve postit'i hediye edicem.
Ay beni ordan takip et ay buradan paylaş gibi şeyler istemiycem. Tek isteğim ben de senin sevgili okurunum diye yorum yazman. Yani senin orada olduğunu bilmek istiyorum sevgili okur umarım hediyelerimi beğenirsiniz bu arada gelecek hafta cuma yaniiiiğ 20 Eylülde açıklayacağım ayyy çooook heeeycanlıııığğğğğ :)

İşte hediyeler :)



20 yorum:

  1. Kaktüslü şeyleri çok severim, o yüzden şansımı deneyeyim :) ben de senin sevgili okurunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende kaktüslü olan her şeye bayılıyorum çok teşekkür ederim sevgili okur :)

      Sil
  2. Ben de sizin sevgili okurunuzum :)

    YanıtlaSil
  3. Bende senin sevgili okurunum. Bir kaktüs sever olarak katılayım hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman sizi tebrik ediyorum çok şanslısınız :)

      Sil
  4. Ben de sizin sevgili okurunuzum.:) Katıldım gitti...

    YanıtlaSil
  5. Ben de senin sevgili okurlarından sadece biriyim😇😇🤚

    YanıtlaSil
  6. Bende senin sevgili okurunum:) hiç böyle bir çekiliş görmemiştim çok samimi olmuş ♡

    YanıtlaSil
  7. Senin sevgili okurunum. Ne tatlışko bir çekilişşşşş *-*

    YanıtlaSil
  8. Böyle tatlış hediyeler için şansımı denemek isterim :) ben de senin sevgili okurunum :)

    YanıtlaSil
  9. Ben de senin sevgili okurunum :-) Bloga geri döndüğün için çok mutluyum :-)

    YanıtlaSil
  10. Ben de sizin sevgili okurunuzum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...