20 Eylül 2019 Cuma

SEVGİLİ GÜNLÜK / 8

Merhaba pek sevgili okurcum.
Yine bir cuma ve yine bir sevgili günlük yazısı. Ay dışarıda ne hava ne hava sanırsın aralık ocak. Sabah sadece kot mont aldım üzerime ne kadar soğuk olabilir ki diye şu an şoklardayım :(
Neyse umarım oralarda her şey yolundadır.
Bakalım bu hafta neler yaşamışız;
Cumartesi günü akşam eşimin yanına gittik. Levent'in berberi eşimin iş yerinin orada feryat figan saç tıraşı oldu :( Hayır ne zaman alışacak bilmiyorum son bir kaç seferdir ağlamıyordu şimdi yeniden başladı :(


Sonra oralarda biraz dolanıp yemek yedik ve eve dönüş. Pazar gününü kendime temizlik günü ilan etmiştim çoktan yoksa gerçekten ev elden gidiyor :( Kerem de sürekli yer de garibim...
Eşim levent'i aldı dışarı çıkardı ve benim için maraton başladı. Süpür sil topla toz al çamaşır yıka as katla yemek yap.... Yazarken kolayda yaşarken hiç kolay değildi :(
Neyse öyle böyle Pazartesiye attık kendimizi. Annem levent'i her gün farklı bir bahane ile evden çıkarıp okula götürüyor :( Hala gitmek istemiyor bakalım ne kadar gidecek böyle...
Salı akşamı İkea'ya gittik resmen deli cesareti var ben de iki çocukla bir de kız kardeşim iş çıkışı ikeaya gittik. Bir şey alacağımızdan da değil yani maksat gezmek olsun. Kendime bir yemek çantası, Çerçeve ve peçete aldım :) :) Sonra yemek yedik ve sevgili eşim bizi ikeadan aldı :) (şükür moment)
Çarşamba günü de o kadar o kadar yoğundu ki... İş yerinden bir arkadaşımızın babası aniden vefat etti taziye cenaze işlemleri... Bir de akşam mesaiye kaldım :( Çok yorucu oldu.
Perşembe günü de dinlenme olarak ayırdım ve bugüne ulaştık. Yine plansız bir hafta sonu var önümüzde bakalım yine neler yaşayıp geleceğim buralara. Umarım çok güzel anılar biriktirip gelirim ekranının başına sevgili okur.
Hoşça ve huzurla kal oralarda.

Not: Bu hafta müzik keşfetime Kahraman Deniz diye bir sanatçı düştü Böyle sever ve Garezi var şarkısını mutlaka dinle olur mu bugün ki havaya da fena halde uyuyor haydi Allah'a emanet...

Dip Not: Fotoğraflar bana ait sevgili okurcum...

5 yorum:

  1. Güzel anılar ile tekrar gel sevgili yazar :)
    O zaman Kahraman Deniz 'den "deniz ve güneş" şarkısını da ben öneriyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah inşallah :)
      ya kardeşime de kahraman deniz deyince o da deniz ve güneş dedi hemen listeme ekledik bile :)

      Sil
  2. çilekler ve fotoğraf eski :( ben de çileği çok severim eski fotoğraflarımı böyle blog yazılarında değerlendiriyorum :) çookk teşekkür ederim sevgili okur.

    YanıtlaSil
  3. Böyle haftanın özetini çıkarmana bayılıyorum. İleride bakıp bugünleri hatırlarsın :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki bu hafta özet yapacak vakit bulamamam :( çok teşekkür ederim vakit bulursam hep yapmayı düşünüyorum inşallah :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...