13 Eylül 2019 Cuma

SEVGİLİ GÜNLÜK / 7

Merhaba çok ama çok sevgili okurcum :)
Yazı dizim tüm hızıyla devam ediyor geçen haftaki yazımı okumak istersen tık tık
Nasılsın ne var ne yok umarım oralarda her şey yolundadır ya da yola girmek üzeredir :)
Ben nitekim şükür sakin bir hafta geçirdim diyebilirim.
En son evlilik yıl dönümü kutlamamızda kalmıştım. O gün çocukları anneme bıraktım erken çıktık Beşiktaş'a gidicem güya orada elimde kahvem gezicem falan. Ben nereden bileyim milli maç olduğunu o gün hem de Beşiktaş da :( :( :(

Trafik trafik trafik.... İki saatte Beşiktaş'a gittim gezeceğim saatleri yollarda heba ettim :( Yani eşimle aynı saatte orada olduk. Allah'dan gecemiz güzel geçti yemek yedik dolaştık çocuksuz olmak hele de uzun zamandan sonra çok iyi geldi.
Ertesi gün nikah vardı. Çocuklar sürekli kucağımızda elimiz kolumuz ve belimiz koptu. Düğün evine gidelim nikahın sonuna kadar kalalım :( Çocuklu her şey zor :(
Sonracığımaaa aaa salı günü Keremikom bir yaşına girdi :) Ona pasta patlatma yaptım onu ayrı bir yazıda anlatacağım :) Nice güzel sağlıklı yaşları olur inşallah güzel oğlumun... Bu arada Levent çekim için aldığım balonları patlattı pastayı ben üflicem diye falan ağladı tabi ki oraları anlatmıyorum çünkü biliyorsunuz sosyal medya sadece güzellikleri kabul eder !!!
Sonraaaağ işler  güçler ve Levent'in okula gitmeyeceğim krizi :( (Gözler feci yaşlı )


Resmen sürüyerek okula götürdük pes etmiyoruz bakalım daha ne kadar gidecek :( Okula gidene kadar feryat figan okulda çıt çıkmıyor hey Allah'ım sen ana babalara sabır ver :(
Öyle böyle cuma gününe geldik sevgili okurcum şimdilik hafta sonu için bir planımız yok gibi umarım güzel bir hafta sonu geçiririz. Şimdilik hoşça ve huzurla kal olur mu :) 

3 yorum:

  1. Keremciğe Allah daha nice nice sağlıklı huzurlu hayırlı yıllar nasip etsin :)

    YanıtlaSil
  2. Sosyal medyada herkes sadece güzelliklerden bahsettiği için anneliğimin ilk aylarındaki zorlanmalarımda kendimi çok kötü hissetmiştim. Sanki bu işi bir tek ben beceremiyorum gibi gelmişti. Daha sonra çevremdekilerle konuştuğumda neredeyse herkesin aynı şeyleri yaşadığını öğrendim. Sadece bunu anlatmamışlar. Bence bu yüzden olumsuzluklardan da bahsetmek lazım. Eğer vakit bulabilirsem ben uzun uzun anlatacağım :-)

    Kerem'in doğum günü kutlu olsun. Nice güzel yaşları olsun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh ahh... Günlerce gecelerce uykusuzluk çektim gaz sancısı çektim bol ağlamalı geceler çektim sanki instagramda herkesin çocuğu melek benimkinin içine cin kaçmış :D :D :D yani orada her şey o kadar o kadar sahte ki anlatamam. Doğruları anlatan hesaplarda var şükür onlarla birlikte dert çekiyoruz :D yazınızı bekliyorum o zaman :)
      çook çook teşekkür ediyorum sevgili okur.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...