9 Ağustos 2019 Cuma

HARRY POTTER BU MU ŞU MU ? 2

Ay inanamayacaksınız belki ama en ama en çok okunan yazım Harry Potter Bu Mu Şu Mu ?  tık tık
Eee İçimdeki Yaz durur mu yapıştırmış ikinci yazıyı :D
Şaka bir yana Mösyö Taha'nın Youtube kanalına bayılıyorum. Bana resmen hayat enerjisi yüklüyor çünkü hem kendini hem de yaşamayı çok seviyor :) Mutlaka takip etmenizi öneririm işte burada
Mösyö Taha bu mu şu mu videolarından baya çekti bende ikincisinden sevdiğim soruları alıp karşınıza geldim. Hazırsak başlayalım :)


1- Snape'mi yoksa Dumbledore'u mu ölümden kurtarırsın ?
Ya sanırım Dumbledore. Snape i çok seviyorum ama Dumbledore Snape'den çok daha faydalı olacaktır. ( yazar burada göz yaşlarına boğuldu ! )

2- Lily - Snape çifti mi Lily - James mi ?
Bak işte bak !!! Snape beni affet ama Lily ve James (Şiddetli Göz yaşları)

3- Ron'u öldürmek mi Hermonie 'yi öldürmek mi ?
Hmm sanırım Ron. Bu ne biçim soru be sevenleri ayırıyoruz zorla !!!

4- Hufflepuff mı yoksa Ravenclaw mı ?
Ravenclaw. Çünkü ben ne zaman binan hangisi testini çözsem hep Ravenclaw çıkıyor.

5- Kendini öldürüp Voldemort'un ölmesi mi yoksa kendinin yaşayıp Voldemort'un kazanması mı ?
Tam bir kahramanın yapacağı gibi hem kendimin hem Voldinin ölmesi.... 

6- İhtiyaç Odası'nı öğrenememek mi ? yoksa Weasley'ler le tanışamamak mı ?
Ay bu çok zor bir soru ama. Weasleylerle tanışmak sanırım ihtiyaç odasını görsem ne yapıcam sanki !

7- Kurt Adam olmak mı yoksa Animagus olmak mı ?
Tabi ki Animagus olmak.

8- Sihir Bakanı olmak mı ? Yoksa Hogwarts Müdürü olmak mı ?
Hep bir eğitimci yanım vardır ve siyasetten nefret ederim tabi ki Müdür olmak.

9- Gryffindor Kılıcı mı ? yoksa Ravenclaw Diademi mi ?
Bu da zor ama yaaağ :( İkisi de olmuyor mu. İyi peki kılıç olsun o zaman.

10 - Çapulcu Haritası mı ? Felsefe Taşı mı ?
Felsefe Taşı tabi ki harita ben de olsa ne olacak felsefe taşıyla ooooğ ben ne zengin olurum :D

11- Voldemort mu Dumbledore mu ?
Kesin net Dumbledor !

12- Dumbledore'un ordusu mu Zümrüdü Anka Yoldaşlığı mı ?
Tabi ki DO. Sonuç olarak yoldaşlık değil DO bu savaşı bitiren.

13- Hedwig mi Fawkes mı ?
Fawkes. Uçarız beraber gezdirir beni yaramı falan iyileştirir ölmüyoda oh :D

14- Voldemort mu ? Grindewald mı ?
Grindewald bence. Çünkü voldi hiç muggle kanı istemiyor. Grindewald bu kadar cani değil en azından.

15 - Harry Potter mı ? Newt Scamander mı ?
Harryciyiz !!!

16- Hogwarts da Hayalet olmak mı Tablo olmak mı ?
Tablo olmak sanırım. Başka yerlere falan da gidebiliyorsun ooo dedikodunun bini bir para :D

17- Zaman Döndürücü mü ? Felix Felicis mi ?
Zaman Döndürücü. 

18- Lupin mi Sirius mu ?
Ya Sirius. Hep bir deli tarafı var ya :)

19- Melez Prensin Kitabı mı Tom Riddle'ın günlüğü mü ?
Melez Prensin Kitabı. Riddle beni parmağında oynatır valla.

20- Hipogrifler mi ejderhalar mı ?
 Hipogrifler :) ben ateşten korkarım gençler

21- Quidditch mi 3 büyücü turnuvası mı ?
Ay tabi ki sonsuz şöhret !! Üç büyücü turnuvası :)


22- Bir takım iksir seti mi Ateş oku mu ?
Acio ateşoku :)

23- Biçim Değiştirme Ustası olmak mı İksir Ustası Olmak mı ?
İksir ustası olmak çünkü iksirle biçim de değiştirebiliyorsun.

24- Cisimlenmek mi Uç Uç Tozu mu ?
Cisimlenmek. Tozla toprakla uğraşamam :D

25- Ortak Salonda çay içmek mi Hagrid'in evinde çay içmek mi ? 
Yaaağ ortak salon kırmızı koltuk şömine :) ( Yazarın gözlerinden kalpler fışkırıyor )

26- Dumbledore'mu Harry Potter mı ?
Harryciyiz !


İşte böyle sevgili okur umarım beğenmişsindir. Senin yanıtların nasıl Sen de Harrycimisin :D

30 yorum:

  1. Ay ne değişik sorular. Çok eğlendim okurken. Bu arada bloğuna mail abonelik butonu koyarsan sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlar mösyö tahanın soruları :) çok teşekkür ederim. İlk önce yazdığına bön bön bir baktım ama sonra aradım buldum umarım olmuştur çok teşekkür ederim her şey için :)

      Sil
    2. Olmuş olmuş çok teşekkürler. Ben mail olarak daha rahat takip edebiliyorum. Bu arada soruları hazırlayana selam olsun. Güzel sorular seçmiş:)

      Sil
    3. rica ederim ben de size teşekkürleri mi sunuyorum beni uyandırdığınız için :) evet ben de çok selam söylüyorum kendisine umarım bir gün tanışırız :)

      Sil
  2. Ben Siriusçuyum. Sirius'u öldürdüğü için Rowling'e hâlâ kızgınım :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çoook üzülüyorum ilk sinemada izlediğim de ölünce o kadar şaşırmıştım ki :(

      Sil
  3. sen ne komiksin yaaa :) hermione u öldüren herkesi öldürürüm ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben komikmiyim bilmem de sanırım espri anlayışımız uyuyor deep :D bende öldürürüm :D :D

      Sil
  4. bu minnoş yazını koydum şimdi blogumaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoooook kocaman tatlısın deep teşekkürlerimi sunuyorum sana :)

      Sil
  5. Aaa bu ne kadar zevkli bir test böyle , yer yer sıkıştıran sorular olmuş :D mösyö Taha yı ben de seviyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum çok çok :) mösyö taha ya bende bayılıyorum o hayat enerjisine :D

      Sil
  6. Heyoo! Ne kadar güzel, Mösyö Taha'dan izlemek hoşuma gidiyordu, sizin seçimlerinizi okumak da güzel oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mösyö tahanın videolarına bayılıyorum hatta tek izlediğim youtuber çünkü çocuklarla izlemek zor oluyor tek tercihim o :D çok teşekkür ediyorum güzel düşüncelerin için sevgili okur :)

      Sil
  7. Çok keyif aldım okurken :)
    Sorulara cevap vermeyi denedim ama iki arada kalmak bazı kısımlarda çok sinir bozucu oldu. Sadece Voldemort'u öldürmek kolaydı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha hepimiz hem fikiriz o zaman :D çok teşekkür ediyorum sevgili okur :)

      Sil
  8. Çok keyifli bir yazı. Okurken epey eğlendim. :))

    YanıtlaSil
  9. sevgili Deep'in yazısından görüp geldimmm🙋‍♀️🙋‍♀️
    bende bekliyoruumm💐💐💐

    https://benimisimdikis.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Ehm.. Sorular mükemmeldi ama bazı yazım hataları var , mesela Hogwarst diye yazılmıyor Hogwarts diye yazılıyor. Dumbledor diye yazılmıyor Dumbledore diye yazılıyor.

    YanıtlaSil
  11. haha mösyö taha olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam :D hemen değiştiriyorum yazım hatalarımı efenim :)

    YanıtlaSil
  12. Hipogrifler görünürler. Testraller ve Hipogrif'leri karıştırmışsın.

    YanıtlaSil
  13. Hippogrifler ile Testraller'i karıştırmışsın. Hippogrifler görünürler. Testraller ölümü görmemiş insanlar tarafından gorulemezler.

    YanıtlaSil
  14. selam videom için kullanabilr miyim lütfenn izin ver bende bumu şumu çekeceğim kanalıma beklerim Wizard Salih kanalımın adı video daki soruları burdan alsam olurmu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba tabi ki kullanabilirsin zaten sorular mösyö tahaya ait onun kanalından videosunu da bulabilirsin başarılar dilerim

      Sil
  15. Kpop / vs / H P3 Şubat 2023 14:57

    Sorular için gerçekten çok teşekkür ederim . Yanıtlarken çok eğlendim .

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...