23 Ağustos 2019 Cuma

2019 YAZ TATİLLERİ

Merhabalarrrr efeniiiimmm !
Şimdilik eğer Allah'tan bir tatil falan çıkmazsa 2019 yaz tatili dönemini hayırlısı ile kapatmış bulunuyorum...
Ay ne yorgunluk ne yorgunluk tatil değil vallahi eziyet!!! analık dökümünü de yaptığıma göre yazıma devam ediyorum.
Temmuz ayında küçük bir kaçamakla aşkla bağlı olduğum artık kendimi oralı saydığım Çanakkale Gökçeada'ya gittik.


O kadar iyi geldi ki anlatamam hem havası harikaydı denizi çok güzeldi. Bir de uzun tatilimiz için iki çocuklu ilk tatil biraz alıştırma oldu bizim için. Cumartesi gecesi çıktık Pazartesi gece döndük. Yıllardır kaldığımız pansiyon da kaldık. Her şey çok güzel bir şekilde ayrıldık. Kötü tarafı çocukların durmayı sevmemesi yani gezerken her şey güzel hoş iş yemek yemeğe bir şeyler içmeye geldi mi ikisi birden çıldırdı :( Öyle böyle atlattık. Tadı her zaman ki gibi damağımızda kaldı.


Sonraki tatilimiz evlendiğimizden beri ilk bu kadar uzun tatilimiz olacaktı. Hem kurban bayramı hem de akrabamızın düğünü için Kayseri'ye gidecektik. Gidene kadar yol gözümde o kadar çok büyüdü ki anlatamam tam 12 saat !!! hoş giderken malum trafiğe takılıp 15 saatte gittik ama nasıl gittik bir de bana sorun. İki çocuk değil bebek bir küçük araba bir anne baba 15 saat yol :(





Bu tatilin ne kadar yorucu olduğundan bahsetmeyeceğim çünkü yaşamayan bilmez Kerem hasta oldu bana yapışık yaşadı Levent de babasına yapışık. Ne düğün görebildik ne bayram sonunda bitti de evimize dönebildik. İleride bu günleri hatırlayıp gülersin diyorlar ne gülmesi bee hiç aklım yokmuş benim ki iki çocukla o kadar yollara gitmişim diyeceğim ilerde !!!


İşte sevgili okur geleli bir hafta olacak ama ev halkı olarak hala leyla gibi dolanıyoruz bir uyku hali uyuşukluk. Zaten Kerem de hala hasta :(



İşte böyle sevgili okur 2019 yaz dönemini de bu şekilde sonlandırdık. Umarım senin oralar da her şey yolundadır. Hoşça ve huzurla kal oralarda... 

8 yorum:

  1. Kerem'e geçmiş olsun. Çocuklarla seyahat biraz zor oluyor...

    YanıtlaSil
  2. Dopdolu geçen bir tatil olmuş. Dalından yenen meyvenin tadı da bambaşka olur! ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet dalından yenen meyve gerçekten çok başka :) dolu dolu dopdulu hem de :)

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun. Bu yaz benim bebekle ilk yazımdı. İki ay boyunca sadece Gaziantep'e gittik o da günübirlik. hiçbir şey anlamadım desem yeridir. Seneye güzel bir tatil yaparım diye umuyorum ama o zaman da kızım yürümeye başlayacak. nasıl olur bilemiyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy hayırlı olsun mu demeliyim bilemedim ama ilk yaz zordur özellikle bebekse. net bir şekilde en güzel tatili üç yaşında olduğunu söyleyebilirim yürürken de biraz zor çünkü hiç bir yer de sabit durmak istemiyor bu çocuklar :D ama her şeye rağmen güzel geçer eminim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...