29 Ağustos 2019 Perşembe

SEVGİLİ GÜNLÜK / 5

Eskiden yani doğum iznimden önce böyle bir yazı dizim vardı sevgili okur sen hatırlamazsın ama ben hatırlatayım :)
O zaman merhaba sevgili okurcum.
Hafta dokümanlarını yaptığım sevgili günlük yazılarıma geri döndüm. Neler oluyor neler yapıyorum işte az sonra burada !!!
Aslında pek de parlak bir hafta geçirdiğim söylenemez tek tesellim dört günlük tatile çıkıyor olmam neden mi yarın 30 ağustos eee bu kızında pazartesi süt izni var yaa etti mi sana dört gün :)
Umarım güzel geçer evdeyiz ama evde olmak bile bazen o kadar güzel ki...


Geçen iki haftayı bol hastalıkla atlattık bitti gitti şükür. Evde durumlarda Levent Kerem'i çok kıskanıyor :( Bunun normal olduğunu biliyoruz ama yine de çok üzülüyorum :( Sürekli dayak yiyor sevgili Keremikom :( İnşallah az da olsa azalır ve çocuğa vurmaktan vazgeçer :(
Geçen akşam kız kardeşlerim ve çocuklarla açık hava bir avm'ye gittik. Bir iyi geldi bir iyi geldi anlatamam. Gezdik yemek yedik az buçuk alışveriş yaptık. Bir de kırtasiye ayıya her taraf defter kalem dolu sürekli gözlerimden kalpler fışkırdı :D
Pazartesi günü akşamda kına gecesi var Keremikoyu bırakıp kavalyem Levent ile geceye katılmayı planlıyorum :D
Yazda yavaştan bitiyor ve sevgili okur beni inceden bir hüzün aldı bile :(
Neyse kış gelmezse bir sonraki yaz için sevinemem değil mi :)
Ay akşama da ne pişirsem acaba yaaağ :(
İşte böyle sevgili okurcum bakalım neler olacak neler bitecek... Haftaya görüşmek dileğiyle hoşça ve huzurla kal...

14 yorum:

  1. çok tatliş yazılar yazmışsın gelcam yineeğğğ :)

    YanıtlaSil
  2. Severek okudum yazınızı :)
    Günlük biçiminde yazılan yazıları okumaya bayılıyorum ^^
    Kına gecesinde iyi eğlenceler diliyorum o halde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük Hanım:
      Çok Çok teşekkür ediyorum. kına gecesine gidemedik kerem o kadar hastaydı ki :( neye niyet neye kısmet :(

      Sil
  3. Tatlı telaşlar. Deep bahsedince geldim. Ben de beklerim 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıldız:
      hoş geldiniz bende sizi takibe alıyorum sevgili okur :)

      Sil
  4. Zamanında bende böyle bir seri yapmıştım ama devamını getiremedim. Umarım siz getirirsiniz 😂👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamdan yazılar
      20 yıldır reel de günlük yazıyorum umarım bu azmimi burada da devam ettiririm sevgili okur :D

      Sil
  5. Allah kolaylık versin ikinci çocuğu kend adıma tasavvur edemiyorum ama kıskanıyor olması konusunda bir kaç faydalı yazı vardı anımsıyorum ilk çocuğa ilgi ve vaktinizi biraz fazla göstermeniz gerekiyor sanırım çünkü o bugüne kadar sizin tamamınıza sahipti oysa yeni kardeş size yağışık gibi onun da ihtiyaçları var zamanla dengeyi kuracağınıza inanıyorum sevgiler kolaylıklar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzmanamator
      çok teşekkür ediyorum güzel düşünceleriniz için sevgili okur. Yazıları çok okuyorum ama gerçek hayata uygulamak çok zor oluyor malesef :(

      Sil
  6. Ben de kırtasiye sever olarak bu haftaları çok seviyorum. Uğradığım marketlerde bile defterler, kalemler arıyor gözlerim hehehe.^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birpembesever
      yaaağ benim de benim de hele d&r gezerken kendime hakim olmam çok zor oldu sevgili okur :(

      Sil
  7. Kardeşler aynı cinsiyetten olunca kıskançlık da daha fazla oluyor sanki. Kerem sevimli bir kız bebek olsaydı o kadar çok dövmezdi bence :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sule uzundere
      kesinlikle katılıyorum. O da erkek olduğu için kendi gibi görüyor ve dalıyor keremikoya :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...