7 Ağustos 2019 Çarşamba

HARBİYE AÇIK HAVA KONSERLERİ / EBRU GÜNDEŞ

Her yaz mutlaka konsere gitmek istiyorum sevgili okur. Bayılıyorum açık havada şarkı dinlemeye...
Esen rüzgar insan kalabalığı müzik yaz akşamı....
Bu sene bir kaç ay önceden Ebru Gündeş'in konser vereceği açıklanmıştı. Kız kardeşim bayılır Ebru Gündeş'e ee bende severim şarkılarını çok güçlü bir sesi var düşünsene açık hava da kim bilir ne güzel olur...
Tabi aylar öncesinden alınca bileti insan beklentisini çok yükseltiyor. Ebru Gündeş'in şarkı listelerini falan dinledik hazırdık... Her birbirimizi gördüğümüz de "Söndüüüürüüüüün kaaalbimiiiii gidiyooooooğr gönlüüüümüüüüğüün efendisiiiiiiiii " diye birbirimizi gazladık durduk.
Ah konser günü geldi çattı. Ve tatil günümüz de aynı güne gelmesin mi sabah delicesine tatil bavulu hazırla akşamına konser hazırlığı çocukları anneye bırak koştur koştur otobüs ve Harbiye. (Umarım okurken yorulmuşsunuzdur zira ben yaşarken süründüm ! :D )


Neyse güzelliklerden bahsedeceğim. Kız kardeşlerimle buluştuk Nişantaşı'nda aylardır çocuklardan dolayı doğru düzgün konuşamıyoruz hem sohbet ettik hem yemek yedik. Sonra ayaklandık Cafe Nerodan da çaktık soğuk kahveleri aheste aheste harbiye açık havaya doğru yürüdük. Ay nasıl kalabalık anlatmam. Yerimizi bulduk ve başlasın konser !!!
Birden sahne açıldı ve karşımızda Ebru Gündeş...
Yukarıda bir platformda Söndürün Kalbimin efendisini söylüyor en çok yükseldiğimiz şarkı çıkış olunca bir de mikrofondan ses tam gelmiyor gibiydi bir dumura uğradık aa ne nasıl gibi !!!

Sonra Ebru ablamız platformdan indi bizleri selamladı ve benim için esas konser o zaman başladı. Ahh ne konserdi ne konser o kadar güzel ve tok bir sesi var ki... Mikrofondaki aksaklık da giderildi sanırım mest olduk mest...


Eski şarkıları yeni şarkıları...
En çok da sahne efektlerini beğendim her şarkıya uygun değişen sahne. Dansçılar...





Ya bayıldık bayıldık...
Bir de Ebru Gündeş şahane bir elbise giydi konserin ilk kısmında prenses gibi süzüldü sahne de. İkinci kısım biraz daha maskülen bir kıyafet tercih etmişti ama o da çok şıktı.


Konser de en beğendim şarkı ise Ben de bir insan evladıyım. O kadar çok dinledim ki konserden sonra...
Neredeyse üç saate yakın şarkı söyledi. Konser sonunda rap şarkı bile söyledi. Sezen Aksu ve Duman başta olmak üzere bir çok şarkıcının güzel şarkılarını da seslendirdi. Konser tam 00:30 da bitti. Ben eşime 23:45 de biter bizi o zaman alırsın demiştim eşimin sinirini tahmin etme lütfen :D !!!
Tabi biz konser sarhoşu hemen eve koştuk çocuklar uyumuştur diyorum içinden ne uyuması ikisi de cin gibi bizi bekliyor ki tatile gidelim :D :D :D Neyse çocukları al eve git bavulları son kontrollerini yap evden çık !!!
Yazımın birinci bölümü burada sona eriyor sevgili okur ikinci bölümse kısa tatilimizi içerecek yani inşallah yazabilirsem :D :D 
Şimdilik hoşça ve huzurla kal :)

4 yorum:

  1. Evet yorucu bir gün olmuş ama aynı zamanda güzel de. Ebru Gündeş'in gerçekten etkileyici bir sesi var. Umarım bir gün ben de konserine gidebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok güzel bir gündüüüü :) gerçekten harika konserler veriyor umarım bir gün siz de dinleme fırsatı bulursunuz :)

      Sil
  2. ben de diyoruuum tatil bavulunu harbiye için mi hazırladınız ki nasıl yani diyodum hihi :) konser sonrası yola çıktınız hıhım. gökçeadaya :) ah nişantaşı ve cafe nero çok çok sevdiğim mekanlar yaa. maçka parkı harbiye filan ivit taksime yürümek divan oteli :) açıkhavada hiç izlemedim ama konser nerdeyse hergün önünden geçsem de du bi izleyim barik :) tiyatro izledim daaa :) hehe çok eğlenceliymiş :) tadını çıkarmışsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D :D :D evet o yol o kadar güzel ki hele de güzel bir kahveyle :) yaaağ hemen izlemelisin hemen konser çok başka bende tiyatro izledim ama konser bambaşka :) çok teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...