26 Temmuz 2019 Cuma

NERDEYDİM NERELERE GELDİM ???

Ay ne yoğun haftaydı yahu !!!
Şükür cuma'ya kavuşturana...
Ay neler oldu neler sevgili okur :)
Harbiye' de Ebru Gündeş konseri mi istersin Çanakkale Gökçeada'da kısa bir tatil mi dersin...
İş yerinde bir sürü etkinlik mi dersin neyse hepsini detaylı detaylı yazacağım hiç merak etme :)
Ama tek diyeceğim Ebru Gündeş sen nasıl bir sessin !!!
O nasıl bir konserdi öyle...
Öyle işte sevgili okur ben gelene kadar sen Ebru Gündeş'ten Ben de bir insan evladıyım'ı bir dinle bence sonra görüşelim...
Şimdilik hoşça ve huzurla kal.. Ve içinde bolca YAZ'la...


6 yorum:

  1. Hareket iyidir,insanı yorsa da zinde tutar diye düşünürüm ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem de nasıl!!! o kadar memnunum ki hareketten, sakin bir hayata katlanamazdım sanırım :D

      Sil
  2. Dolu dolu geçmiş, ne güzel :))

    YanıtlaSil
  3. o foti gökçeada mııı yaa görmedim orayı hiç ama bozcaada çook seviyooom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ada... çok daha güzel fotoğrafları var aslında ama bu sene çocuklardan sebep tek kare bu :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...