17 Temmuz 2019 Çarşamba

HOŞ GELDİN 3 !

Merhaba çok ama çok sevgili okurcum.
Nasılsın ne var ne yok.
Umarım o "yaaeğ ben yazı sevmiyoooğrumm yağmuuur seviyorum kış seviyorumcular" mutludur bu havalardan !!!
Yaz yağmurunu severim ama kış gibi yaz havasını sevemiyorum :(
Neyse havadan sudan da bahsettiğime göre asıl konuya gelebilirim :)
Benim canım oğlum üç yaşına girdi teyzesiiiiiiğ :) (kalpler öpücükler kalpler)
Ben hala üç yaşına girmesine inanamasam da vallahi üç oldu.
Bu da demek oluyor ki tam üç yıl olmuş anne olalı kesintisiz uyku uyumayalı yorgunluklar stres aa tabi ki sonsuz mutluluk orası ayrı...
Hala o şaşalı doğum günlerini anlamıyorum anlamayacağım bundan ötürü yine kendi aramızda ufak bir kutlama yaptık diğer iki yılda da olduğu gibi.
Bir kaç ufak süsleme biraz günsel yiyecekler bir de güzel bir pasta işte bitti gitti :)
Oğlum kepçelerin kamyonların aşığı ve hastası olduğu için pastanın üzerine de ufak bir kaç dokunuş yaptım :)



Güzel bir akşam oldu bizim için...
Aaa tabi ki oğlum tüm gün uyku uyumayıp akşama doğru uyuya kaldı sonra uykusunu tam alamayıp kalkınca deliler gibi ağladı pastayı görüp oyuncaklarım nedeen ordaaaağ diye de ağladı babasını görüp parka gidicem ben diyede ağladı :D :D Bunlar da fotoğrafların arka yüzü yani instagrama yansımayan kısımları :D :D :D 
Neyse sonunda kendine geldi de mumları üfledik sonra da bana sarılıp " Annecim ne güzel olmuş pastam " da dedi oda ayrı kısmı işte :D :D
İşte böyle sevgili okurcum. Vay bee üç yıl aa nerdeyse damatlığını göreceğim :D :D :D
Hoşça ve mutlu kal oralarda...

10 yorum:

  1. kış mevsimi daha güzel ve daha özel benim için. Bu arada oğlunun Doğum günü kutlu olsun. Sağlıklı, sıhhatli büyüsün inş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ne güzel kışı sevmeniz ben kışın bile güneşli havaları seviyorum :) çok çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Daha nice güzel yaşları olsun oğluşunuzun:)

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin canım benim :) Kış mevsimini bir seviyorum bir sevmiyorum :) ortada kaldı :) ..Kuzun da doğum günü kutlu olsun sağlıklı huzurlu daha nice güzel ömürlere inşallah öpüyorum kuzuyu :) sevgiler canım benim ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş bulduuuuum :) valla hi ben kışın bile güneşli havaları seviyorum :D amin canım benim çok teşekkür ediyorum :*

      Sil
  4. Büyük doğum günü kutlamalarını ben de sevmiyorum. Evde aile ve sevdiklerin arasında yapılan kutlamalarda daha çok eğleniliyor. Nice güzel yaşlara :-)

    YanıtlaSil
  5. çok duygulandıım çok mutlu olduuuum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep :) çok teşekkür ediyorum duygulanmamak elde değil :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...