28 Ağustos 2019 Çarşamba

BİR MİM GELİR BİR MİM GİDER

Bilirsiniz beni bu alemde mimlemezler ama ben mimlenmiş sayarım kendimi sevgili okur :D :D :D
Neyse neyse sevgili deep söz vermişti her seferinde mimlenmiş say kendini diye ben de içlerinden beğendiğimi yapıyorum :D
Bugün baktım da ne çok yeni kişi katılmış bu blog mecrasına bir çoğunu takibe aldım bakalım nasıl kişiler tanıyıp nasıl hayatlar okuyacağız. Neyse işte sevgili deep'in mim'i. tık tık
Bunlar da benim cevaplarım sevgili okurcum ...



1. Yaşınız atmış atmışbeşe geldiğinde yaşamak istediğiniz yer?

Çanakkale yok Gökçeada. Yok Çanakkale ya da Gökçeada hayır hayır Çanakkale sanırım asla karar veremeyeceğim ama Çanakkale sınırları için de olmak istiyorum çok amin ( tabi deniz tarafında )

2. Bir hedefiniz var mı? Varsa neler ?

En yakında gerçekleştirmeyi istediğim hedefim kendime telefon almak.Çünkü sürekli hafızanız doldu ibaresinden bıktım :( Alırsam buraya da yazarım inşallah :)

3. Blogger ile nasıl tanıştınız?

Ah ah o kadar geç o kadar geç tanıştım ki. Pucca, tuce_tb ve frencos'un bloglarını okuyarak...

4. Gurur duyduğunuz başarılarınız varsa nelerdir ?

İki yıl ara ile iki erkek çocuk doğurdum büyütüyorum bununla gurur duyuyorum. 

5. Boş vaktinizde neler yaparsınız ?

Keşke biraz boş vaktim olsa da uyusam :( Eskiden yani uykumu tam aldığım yıllarda kitap okur fotoğraf çekerdim hey gibi gençlik :D

 Ben de bu mim'i yapmak isteyen herkesi mimliyorum. Benim gibi mimlenmeyen tüm garibanları :D :D :D
Hoşça ve huzurla kal sevgili okur...

13 yorum:

  1. Cevapları okurken mutlu oldum nedense, çok güzel yazmışsınız, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok sevindim ya :) çok teşekkür ettim sevgili okur :) bu arada bloğuma hoş geldiniz. Ben de bugün sizin bloğunuzu gördüm ve takibe aldım :)

      Sil
  2. Gökçeadaya gitmiştim, sırada Bozcaada var.. güzel bir dilek sizinki de. :) tüm dilekleriniz gerçek olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikisi de o kadar güzel ki ben de en baştan hiç bir şey bilmeden gitmeyi çok isterdim :) çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  3. :) :) çok teşekkürler güzel düşünceleriniz için :)

    YanıtlaSil
  4. Cevap verdiğiniz için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Keyif alarak okudum.Takipteyim sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoş geldin sevgili okur :) çok teşekkür ediyorum bende sizi takibe alıyorum :)

      Sil
  6. Ben tek çocukla uykuya bu kadar hasretsem seni düşünemiyorum. Allah kolaylık versin.

    Yaptığım ilk mimde seni davet edeceğim. Beğenirsen yaparsın :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh ahh diyorum ve susuyorum :( çok çok teşekkür ediyorum ben işin esprisindeyim de yine de davet ederseniz çok sevinirim :)

      Sil
  7. Sevgili Deep'ten gördüm, geldim. Ne kadar samimisiniz yahu.. Çok tatlı bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba merhaba hoşgeldin sevgili okur :) çok teşekkür ediyorum güzel yorumun için hemen senin sayfanıda takibe alıyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...