3 Ekim 2019 Perşembe

İLHAM MİMİ

Merhaba çok pek çok sevgili okur.
Geçen gün sevgili Taha'nın çok güzel bir mimi'ne rastladım ve hemen bende yazmak istedim. İşte sevgili Taha'nın mimi tık tık 😄
Bu arada postunda bulunan Murat Menteş'in sözüne bayıldım o kadar anlamlı ki...



1) Hayatınızda şikayet ettiğiniz şeyler nelerdir?

Aslında şu an hayatım da çok şükür şikayet ettiğim bir şey yok çünkü bunu düşünecek vaktim yok :D iki çocuk baştan aşağıya bir çok şikayeti beraberinde getirdiği için :D :D Uykusuzum, genel olarak doğru düzgün yemek yiyemiyorum gezemiyorum ama çok şükür çocuklarımız mutlu o yüzden no şikayet...


2) Rutine girdiğinizi fark ettiğinizde ne yaparsınız?

Yukarıda bahsettiğim nedenlerden ötürü rutine giremiyorum. Hahaha insan rutine girmeyi bile özleyebiliyor sanırım. Çünkü her gün farklı ekşın mevcut oluyor hayatımda ya hastalık ya bir kriz ya bir mutluluk. Ha eskiden olsa mutlaka bir plan yapar ya bir yerlere giderdim ya da birilerini çağırırdım dertleşip rutinden çıkardım sanırım. 

3) En son yaptığınız önemli değişiklikler nelerdir?


Hah bak bu güzel soru en son yaptığım değişiklik susmak. Çünkü gereksiz çok konuşuyorum sevgili okur bunu fark ettim ve susmaya karar verdim özellikle iş ortamında çok fazla kendimle ilgili konu anlatıyorum belki de insanları sıkıyorum bu yüzden biraz susmaya karar verdim umarım başarılı olurum.


4) Motivasyon olarak düştüğünüzde sizi ayağa kaldıran, size ilham veren şey nedir?

Kesin net dışarı çıkmak. Açık hava ve müzik. Gerçekten bana çok iyi geliyor. Bir markete bile gitmek bana enerji veriyor dışarıda olmayı seviyorum. Bir de enerji veren şeyler izlemeyi seviyorum. Filmler youtube videoları tavsiye ederim.

5) Hayat mottonuz nedir?

Hayat mottom sen mutluysan emin ol her şey düzelir. Sanırım olumlama yapmayı seviyorum. Olumlu düşüncenin beraberinde güzel olayları da beraberinde getirdiğini düşünüyorum.




İşte böyle sevgili okur umarım mim cevaplarımı beğenmişsindir. Hoşça ve huzurla kal oralarda...


9 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim gerçekten, cevaplarınız çok güzeldi. Açık hava, müzik, mutluluk oh :) sizlere çocuklarınızla beraber çok mutlu bir hayat diliyorum, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ediyorum böyle güzel bir mim hazırladığınız için :) çok çok teşekkürler sevgili okur güzel düşüncelerin için :)

      Sil
  2. Cevaplarınız çok güzeldi, keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
  3. Ne tatlış bir anne ve cevapları. Çocuklarınız ve eşinizle harika şeyler yaşarsınız umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook çoook tatlısınız sevgili okur çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  4. Blogunuz akıcı ve keyifli bilgiler barındırıyor.Takip ettim sizi de beklerim https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum hoş geldin sevgili okur. hemen geliyorum bloğunuza :)

      Sil
  5. çook teşekkür ediyorum sevgili okur. ah bu konuşma huyu gerçekten konuşan bilir umarım ben de aldığım kararı uygulayabilirim yani inşallah :D kesinlikle her zaman sakinlik kazanıyor konuşanın başı hep bir belada :P

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...