26 Aralık 2019 Perşembe

KİTAP ALIŞVERİŞİ

Merhaba çok sevgili okurlarımcım.
Ay baktım hep günlük hastalık yazıları araya şöyle güzel bir kitap alışverişi yazısı atayım dedim. Şu muhteşem indirimlerin yaşandığı zaman üç tanecik kitap aldım kendime. Bir kaç parçada kıyafet aldım ama bir daha tövbe bir ay sonra kavuştum aldıklarıma ben o süreçte otuz kere alırdım o kıyafetleri :( Ki lcw den aldığım bir etek ve kazak iptal oldu indirimli olarak sonradan indirimsiz aldım cidden bir daha tövbe :(
Neyse hemen kitap alışverişime dönüyorum. Öncelikle canım Ayşe Kulinciğimin yeni kitabı çıkmış hemen aldım. Ayşe Kulin sevgimden şuralarda bahsetmiştim okuyun derim :D Bu arada listemden kitaplarımı da eksilttim artık kitap okuyabiliyorum yeeeey :D TIK TIK



Ayşe Kulin Osmanlının son dönemlerinin olduğu bir kitap yazmış. Ben bunu Şişli'de afişte gördüm gördüğüm gibi de sipariş verdim. 
Yanında da Fantastik Canavarların iki filminin senaryo kitabını aldım şimdilik ilk kitaba başladım baya akıcı gidiyor. Bitince beğenirsem mutlaka yazarım :)




Bunlar kendime yeni yıl hediyelerimdi bayılırım kendime yeni yıl hediyesi almaya. Tabi ki bunların haricinde bir sürü şey aldım kendime çünkü neden almayayım :D Bir tane de Levoya aldım ama gözlerden kalp fışkırtan hediye :D Hem de bu güzellikleri LCW'den aldım :)



Şimdiden kutlu olsun yeni yılınız. Bir de yazacağım kafam da olan bir sürü yazı var hepsini sık sık girersem sakın ola şaşırmayın öpücükler ve sevgilerle hoşça ve huzurla kal sevgili okurcum :)

6 yorum:

  1. Şaşırmayız hatta çok seviniriz. Yıl sonu gelince bloglara bir hareketlilik geldi. Ben dahil birçok kişi daha aktif olduk. Keşke hep bu yoğunlukta yazabilsek.

    O çorapları ben de görmüş ve çok beğenmiştim ama büyük numarası yoktur diye hiç bakmamıştım. Sorması ayıp sen kaç numara aldın?

    Ayşe Kulin maşallah ne kadar aktif. Kitap çıkarma hızına yetişemiyorum. Bu kitabı ilk sende gördüm.

    Hepsini iyi günlerde okuman dileğimle :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşkee hep yazsak ne güzel olur :) çorabın numarası 28-29 levent için aldım ben :)
      ayşe kulin ayşe armana verdiği bir ropörtajda "bizim ailenin kadınları 100 yaşına kadar kafa sağlam yaşar daha sen benimle çok kitap ropörtajı yaparsın" demiş :D :D
      çoook teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  2. Dilerim keyifle okursun yeni kitaplarını. Çoraplar ise çok şeker. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Yeni yılınız kutlu olsun. Kitapları da keyifle okuyun. Eşyalarınızı güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size de mutlu yıllar çoook teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...