31 Aralık 2019 Salı

HOŞÇAKAL 2019 HOŞÇAKAL !!!

Eveeet geldik mi yine bir yılın sonuna daha :)
Bu yıl benim hayatımda yaşadığım zor yıllardan biriydi umarım en zorudur bir daha böyle zorluklar yaşamam çok amin :)
Güzellikleri de vardı ama gerçek mana ile yorucuydu bitse de kurtulsak derdindeydim sürekli umarım 2020 bize biraz daha dinginlik verir.



Ben hep yeni yılları umut dolu karşılarım. Çünkü iyiliğin iyiliği getirdiği düşüncesine sahibim iyi düşünelim iyi olsun yani.
Evet sevgili kankalarım sevgili okurlarım bu yıl malumunuz doğum izni falan pek post giremedim ama 2020 hepimize ve de bloğuma da güzel gelsin inşallah :)
Şimdiden yeni yılınızı tebrik eder seneye görüşürüz esprisi ile sizi uğurluyorum hahah :D

9 yorum:

  1. Mutlu yılların olsun.. 2020 güzel bir yıl olacak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım hepimiz için çok güzel bir yıl olur mutlu yıllar :)

      Sil
  2. ay inşallah inşallah :) hepimize mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  3. 2020 hepimiz için daha güzel bir yıl olur umuyorum. Mutlu seneler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şulecim kocaman kocaman amin :) mutlu seneler :)

      Sil
  4. amaniiin bu sene rahat geçsin o zaman keyifli geçsiiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay sevgili deep inşallah çoook keyifli olsun :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...