2 Ocak 2020 Perşembe

OCAK 2020





Bu senenin takvimini böyle ay ay paylaşmaya karar verdim sevgili okurcum :)
Nasıl geçti bakalım yılbaşı akşamı ilk tatil günü.
Bizim çocuklarla çok zordu be ayyy düşündükçe daralıyorum. Mesela levent koca bir çerez tabağını yere boca etti :( Sürekli krizlere girdi ağladı 00:00 'a da uyanık girdi :( :( (gözyaşım pıt)
Yılın ilk gününe de leventin altına kaçırmasıyla başladı :( Ay geçen yıl bu durumdan nefret etmiştim yeni yılın ilk günü böyle bir olay yaşamam da ironi resmen :(
Şimdilik böyle sevgili okurcum nasıl olur acaba 2020 ! Çift sayıları da çok severim ama hayır olsun inşallah. Böylelikle yılın ilk postunu da girmiş oldum.
O zaman behlül kaçar...

10 yorum:

  1. İyi fikir :)
    Yeni yıla iyi girdik güzeldi böyle devam eder inşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum :)
      Umarım hep güzel devam eder :)

      Sil
  2. çezrez tabağının dökülmesi 😄😊 dilerim herşey gönlünce olur inşallah canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( :( yaşarken hiç komik değildi :D hepimizin gönlünce olur inşallah :)

      Sil
  3. Güzel olsun inşallah, çocuklarla anlara bölöek güzelleri hafızaya kazımak laxım, bir fincan kahve içebildinse yerinden kaldırımadan o gün süper gün, 😁🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy en güzel gün kahveyi tam ve soğutmadan içtiğin gün :)

      Sil
  4. Yılbaşında ailemin evinde kardeşim ve eşinin de katılımıyla hep beraber girelim dedik. Benim her gün 8'de yatan en geç 9'da rüya görmeye başlayan kızım kalabalıkta bir türlü yatmayınca apar topar eve geldik. Onu yatırdım, sonra da ben sızmışım. Yeni yılı uykuda karşıladık :-)

    Seneye daha planlı ve eğlenceli bir yılbaşı hedefliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa aslında benim de planım uyuyarak girip tüm yıl uyumaktı olmadı olmadı :( benimkiler çok uykusuz yaa nasıl yapıcam bilmiyorum :(
      ay inşallah daha nice güzel yıl başları görürüz :)

      Sil
  5. ha ha haaaaaaa çok eğlenceli beee ha haaa çok sevimli anlatıyon sen heeep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım deep ne güzel yorum böyle :) çok teşekkür ediyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...