9 Ocak 2020 Perşembe

EKMEK YAPTIM YEEEY :)

Hello genç ve daim genç kalan okurcumlar :)
Bu aralar pek kimse post girmiyor mu bana mı öyle geliyor. Ara ara bakınıp çıkıyorum ama pek bir şey göremedim. Ay sanki bende her dakika yazıyormuşum gibi ahkam kesmem :(
Konuma dönüyorum o zaman hemencecik. Şimdi bizim ofiste bir ekşi mayalı ekmek furyası hakim. Öyle güzel ekmekler yapıyorlar ki çeşit çeşit harika tatları olan :P
Ben de malumunuz iki çocuk mevcut yaşatamam o mayayı dedim ve siz bana nolur acıyın bir ekmekçik maya verin dedim sağ olsunlar acıdılar da verdiler :D
Sonrası biraz cümbüş. Eve geçince hemen mayalayacağım ekmeği ki sabaha pişire bileyim yani cumartesi gününe. Tarif benim işim değil ben işin acemisi olarak başladım bu işe bana tarif ettikleri gibi hareket ettim ve oldu gibi geldi en son ayarlamaları da yaptım ve kaldırdım dolaba sabaha pişire bileceğim şekilde.



Tabi ki bu arada Kerem bacağıma yapışık. Ekmeği yoğururken Leventin tuvaleti geldi haydaa elleri yıka onu götür. Annem senin aklın yok iki çocukla böyle işlere kalkışıyorsun diyor :(
Ertesi sabah hemen attım fırına ekmeğimizi bu arada zeytinli yapıyorum şovlara gel sjdhfkjdsfh :D
Evi bir koku sardı sormayın miss miss...



Pişti ekmeğim tabi ki bin tane fotoğrafını çektim :D
Ay bir güzel olsun sıcak sıcak yarısını yedik :D



Sonra da ısıtıp ısıtıp yedik harikaydı sanırım son olmayacak ve o mayayı yaşatmayı öğreneceğim gibi yani inşallah :)



Biz den haberler böyle sen de ne var ne yok sevgili okurcum. Yeni yıl ne gibi yenilikler getirdi sana. Hoşça ve huzurla kal oralarda...

15 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık. :)
    Ben de denemek istiyorum ama gözümde büyüyor o mayayı büyütme işi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maya büyütme benim gözümde hala büyük bir problem. Allahtan büyüten arkadaşlarım var :) çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. hoşgeldin canım benim 😊❤ çok güzel olmuş gerçekten ellerine emeğine sağlık afiyet olsun 😊👏 Zeytinli ekmek de çok güzel olur 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş buldum canım :) çoooook teşekkür ederim evet zeytinli gerçekten harika :P

      Sil
  3. Ev yapımı olunca daha da lezzetllidir.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle içimize sine sine yedik teşekkür ediyorum :)

      Sil
  4. Başlığı görünce ben de annenin tepkisini verdim. İki çocukla bir de evde ekmek yapıyor dedim. Ben yemek yapmaya bile üşeniyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah :D bunu ancak ve ancak anneler anlar :D ne yapayım böyle işlerle uğraşmasam iyice kafayı yerim :D :D

      Sil
  5. oleey aferiim sanaaa en büyük anne seeeen kikiki :) maya deyince, cem yılmazın ingilizcesi vardı, mayaliying, nasrettin hoca fıkrası, acunda, izlemediysen, çoook komiik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa ya-şa-sııııın :D ay hemen izliycem çok severim cem yılmazı :)

      Sil
  6. heeey mimledim seniiiii, zamanın olursaaa ve yapmak istersen yapsan yaaa :)

    YanıtlaSil
  7. sevgili müfred inanın hiç bir fikrim yok. tamamen diğer ekmek yapan arkadaşlarımdan aldığım tarif sonucu yaptım. onlar bana dolapta bekletmemi söylediler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...