28 Ocak 2020 Salı

MUTLULUK TAKVİMİ 2019

HELLOOOOĞ !
Merhaba sevgili okurlarım kanalıma hoş geldiniz :D
Galiba içimde bir yerlerde bir yutubır yaşatıyorum :D :D :D
Youtuber deyince zaten vaktim az bir kaç kanal takip ediyorum. Mösyö Taha, Cansu Akın, Cansu Dengey, Serrose bir kaç da yemek kanalı Bengi Kurtcebe ve Arda Türkmen... Siz kimleri takip ediyorsunuz umarım çok güzel kanalları kaçırmıyorumdur :D
Hemen konuma geri dönüyorum. Sevgili Mösyö Taha ya bayılıyorum benim iki üç kat gelişmiş halim. Ivır zıvırlar onda yaratıcılık onda harry potter onda :D Sevgili Mösyö her yıl dökümanını yapıyordu ve yaparkende günlerine puan verdiğini en mutlu olduğu günleri ayları ve mevsimleri söylüyordu bayıldımmm bu fikre ba-yıl-dımmm :)



Ve 2019 yılı için bende başladım günlerime puan vermeye. Bilin bakalım en mutlu olduğum ay ve mevsim hangisi :D Yanıtı blog ismimde hemen bulabilirsin sevgili okur tabi ki en çok yazın mutluymuşum :D
En mutlu olduğum ay haziran en mutsuzu ocak :D
En mutlu olduğum gün cumartesi en mutsuz pazartesi :D ( çok standart bir insanmışım :D )
Yılın ortalaması da 10 üzerinden 5.5 :( Vasat bir yıl geçirdiğimi zaten biliyordum :D
Ha bunları öğrendin de eline ne geçti diyorsanız hiç bir şey ama 2020 için yeniden başladım puan vermeye bence çoook hoş :D
İşte böyle sevgili okurcum sen de yapar mısın gereksiz ama güzel şeyleri :D
Bu arada beğenmeyi ve kanalıma abone olmayı unutmayınnnnn sahfsdajhjhf :D

7 yorum:

  1. Çok orijinal bir fikirmiş :D Yazın insan daha bir kıpır kıpır oluyor, daha çok geziyor daha çok mutlu oluyor sanırım :D Ben yapsam bende ilkbahar çıkardı büyük ihtimalle :))
    2020'niz 10'luk bir yıl olur umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa ne güzel yorum yazmışsınız çoook teşekkür ediyorum benim de yazdan sonra en mutlu olduğum mevsim bahar :)

      Sil
  2. Güzel fikirmiş. Ben kaç puan vereceğime bir türlü karar veremeyeceğim için yapamam ama :-) Cumartesi mutlu olup pazartesi mutsuz olma bende de standart olurdu :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa gerçekten kararsız mısın ? ben maksimum bir güne dokuz vermişim onluk günüm hiç yok ama birlik günüm çok :(

      Sil
    2. Aslında hiç kararsız değilimdir. Hatta çevremde hızlı karar vermemle tanınırım ama iş puan vermeye gelince hak edilen puanı vermek için çok kafa yorarım. Her detayı düşünür diğer günlerle kıyaslarım falan. Bu yüzden bu iş benlik değil :-)

      1 puan da çok azmış ya. Çok kötü bir gün demek sanırım. Umarım bu sene hiç 1 puan kullanmazsın.

      Sil
    3. hahaha :) gerçekten senin işin zormuş...
      1 puanları ne zaman verdim biliyor musun oğluma tuvalet eğitimi verirken :( umarım hiç vermem ve sen de vermezsin :)

      Sil
  3. hahah sanırım bu yılda aynı sonuçla karşılaşacağım :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...