16 Ocak 2020 Perşembe

BLOG YAZMAYA NASIL BAŞLADIN ? - MİM

Herkese selam sevgili okurcumlarım :)
Uzun zamandır mim yapmıyorum bilirsiniz beni bu alemde pek mimlemiyorlar :D :D
Ama sağolsun sevgili Deepcim beni harika bir mim de mimlemiş :)
İşte onun mim de burada tık tık
Şimdiiii bana gelince ben nasıl mı başladım bu aleme:



En başı bence İpek onguna dayanıyor. Çünkü günlük yazmaya bir genç kızın defteri ile başladım ve inanır mısınız 20 yıldır yazıyorum. Hal böyle iken okumayı da yazmayı da çok ama çok seviyorum. Sonra 2012 yılında yolum pucca ile kesişiyor. Kitabını okuyorum sonra tugce_tb ve frenchos'un kitaplarını okuyorum ve blog alemine böylelikle dalıyorum ilk yıl sadece okuyucuydum. Sonra 2013 yılında kendi bloğumu açtım. O kadar sevdim ki bu alemi bir sürü etkinliğe katıldım hediyeleşme kartpostallaşma falan artık yapılmıyor böyle etkinlikler :(
Sonra İlk bloğumu hem çevremde ki herkes biliyordu hem de açıktım o zamanlar kapandıktan sonra sıfırdan yeni bir blog açmaya karar verdim.


İşte böyle sevgili okurcum ay ne güzel iyi ki gelmişim buraya sevgili deep çok haklı gerçekten bir apartman gibi burası. Herkesin farklı konuları farklı anlatımları var. Bana öyle çok şey kattı ki anlatmam.




Eee sevgili okurcum sen nasıl düştün bakalım bu aleme. Bu arada bende bir kaç arkadaşımı mimlemek istiyorum :)
Sevgili Austenzede
Sevgili Şule 
Sevgili sessiz kaldım
Sevgili kitap gizi
Sevgili Momentos
Sevgili akela 

Ay çok merak ediyorum hadi bakalım :)
Dip Not: Fotoğraflar katıldığım etkinlikler de gönderdiğim hediyeler. En son fotoğrafta bana gelendi. Şunun güzelliğine bakar mısınız :)

32 yorum:

  1. İyi ki de başlamışsınız yazmayaa :) Daha nice yazılarınız olsun! Yapacağım en kısa sürede teşekkür ederim :)*çokkalp*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çççooooook teşekkür ettim sevgili okurcum :) hemencecik bekliyorum miminizi :)

      Sil
  2. çooook teşekkür ederim tüm güzel düşünceleriniz için :)

    YanıtlaSil
  3. ben de düzenli olarak günlük tutmaya ipek ongun'un serileriyle başlamıştım. hey gidi günler hey:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa ne güzel kendim gibi insanları görünce çok seviniyorum çünkü hala ara ara okuyorum :)

      Sil
  4. Fotoğraflara bayıldım. O anki heyecan ve mutluluğu tahmin edebiliyorum. :) Ne güzel anlar birikmiş, böyle de keyifle devam etsin inşallah. İyi ki yolumuz kesişmiş. :)
    Mimlenmişim ben de, yapacağım en kısa zamanda. Çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa nasıl güzel bir heyecan hem de :) çoook teşekkür ederim iyi hem de :) bekliyorum yazınızı :)

      Sil
  5. İyi ki başlamışsınız ve iyi ki okumuşum sizi.Nice yazacağınız yazılarınız olsun. En kısa zamanda yapacağım bu mimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa nasıl güzel sözler bunlar çok teşekkür ederim :) çooook teşekkürlerimi sunuyorum :)

      Sil
  6. İpek Ongun bana okumayı sevdirmişti, size yazmayı ne güzel de olmuş :)
    Davet için teşekkür ederim, en kısa sürede yanıtlayacağım. :) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ipek ongun hepimizin hayatına ne de güzel dokunmuş :) merakla bekliyorum :)

      Sil
  7. Kendin blog açmakla kalmadın bana da açtırdın :D iyi ki blog açmışsın da ben de bu alemle tanışabilmişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek canım rica ederim her zaman bekleriz :D :D :D

      Sil
  8. ongun pucca ve senin hikayen çok çok tatlııı. bütün yazılarındaki gibi tatlı dilliiii, komiklii, enerjik işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım sevgili deep :) yine harika ve yüreği ısıtan sözler :)

      Sil
  9. İyi ki başlamışsınız yazmaya, yazmak insanın bırakamayacağı bir eylem, rahatlatıcı. Blog dünyasını apartmana, komşuluklara benzetmeniz çok hoşuma gitti. Adeta büyük bir aile, aile içinde farklı karakterde insanları barındırıyor, çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür ediyorum kesinlikle çok çok rahatlatıcı :) gerçekten öyle biz kocaman bir aileyiz :)

      Sil
  10. sen iyiki varsın iyi ki yazmaya başlamışsın canım benim 😊🌸❤ hediyelerine bayıldım 😊 keyifle okuman dileğiyle canım benim 😊 herşey o güzel gönlünce olsun inşallah en kısa zamanda yaparım 😊 sevgiler canım benim 😊🌸 sevgiler ❤😊💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa canım benim :* çoook teşekkür ediyorum güzel sözlerin düşüncelerin için yazını merakla bekliyorum :)

      Sil
  11. AA.. yazınızı görünce hatırladım. Biri beni mimlemişti. Kimdi. kimdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah unuttuysanız hemen benim mimlediğimi farz edebilirsiniz :D

      Sil
  12. Çok tatlı! İyi ki gelmişsin... :)

    YanıtlaSil
  13. şirin blogunu dünkü yazımdaaa bloguma koyduuum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa cansın deep :) çooook teşekkür ediyorum sana :)

      Sil
  14. merhaba bende ipek onguncuyum resmen bir dönemin kızlarına günlük tutmayı aşılamıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh ahh ipek ongun ne de güzel şeyler yaşatmış hayatımızda :)

      Sil
  15. İyi ki başlamışsınız blog yazmaya 😊 Takipte olduğum blogdan bir gmail gelmiş. Tanımış oldum sizi.
    Ayrıca Deep candır. Hepimizi motive eder. Mimi inceledim. Belki yaparım. Sevgiler size 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa o zaman çok hoş geldiniz :) ah mutlaka yapın takipte kalacağım size de çoook kalpler ve sevgiler :)

      Sil
  16. Merhaba
    Blogları gezerken rastladım sayfanıza oldukça enerjik bir üslubunuz var sanırım takip etmem lazım :) Siz yazın yani biz okuruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili metin çakır bu güzel yorum ile günümü ihya ettiniz çoooook teşekkürleri mi sunuyorum :)

      Sil
  17. Mutluluk Postası'na ben de katılmıştım. Çok güzel hediyeler gelmişti bana da. Hediyelerin fotoğrafını hala saklıyorum. Arada bakıp görmek mutlu ediyor beni. Şu salgın olayı bitince bloglar arası bir etkinlik düzenlesek mi ne dersin?

    Mim için çok teşekkür ederim. Yazarım diye şimdiye kadar sana yorum yazmadım ama bu mimi yapamayacağım. Nasıl blog yazmaya başladığımın yazısı yazılacak kadar bir hikayesi yok. Öyle nette kitap bloglarını gördükçe heves ettim ben de açtım. Bu kadar :-) Yine de teşekkürler. Başka mimlerde görüşelim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...