30 Aralık 2019 Pazartesi

SOSYOPİX DUVAR TAKVİMİ 2019

Merhaabaaaağğğlaaaar efeniiiiiiim !
Yılın son günleri nedir durumlar. Geçen yılın iç muhasebesi yapıldı mı aceeebaaa :)
Neyse lafı uzatmadan hemencecik konuya giriyorum. Ben ki takvim hastasıyım duvar takvimi masa takvimi çok severim ve özel de olmasını isterim.
Geçen yıl bir çok araştırma sonucunda Sosyopix'in duvar takvimini buldum ve bayıldım ama aynı şeyi masa takvimi için söyleyemiyeceğim :( Çünkü ben içine notlar yazabileceğim takvim seviyorum böyle büyük kareleri olan ama bu-la-ma-dım ! :(
Duvar takvimini ise kendi fotoğraflarımızdan değil de Pinterestte bulduğum görseller ile hazırladım. İşte geçen yılın takvimi burada :)
2020 ise bir sonraki postun konusu olacak :)


Eskiden ocakta hep karlı olurdu İstanbul... Keşke yine olsa :(


Bakın sevgililer günü hassas noktam alın çikolatanızı çiçeğinizi ricaaa ediciğimmm !!!


Ah nasıl güzeldir baharın ilk zamanları kır çiçekleri martta patlatıyor ya ağaçlar mısır patlağı gibi :)


Genellikle yılın ilk pikniğini nisanda yaparız her yıl. Nisan ayı benim için piknik ayı :)


Mayıs da nedense İstanbul'un adalarını çağrıştırır bana ve gülleri... Eee Ada deyince bisikleti düşünmemek olmaz :)


Yaz = karpuz          Karpuz = Yaz :D


Uzun yıllardır da hep temmuzda tatil yapıyoruz bu yüzden temmuz denizli kumsallı :)


Ağustos'da benim için böyle yazın dökümü gibi. Hani balkonda oturursun bitiyor be bir yaz daha dersin heh işte tam o :)


Ve tabi ki Eylül = dökülen sarı yapraklar...


Ekime torpil geçip kendi doğum günü pasta mı koydum :D


Kasım da böyle bir soğuktur yağmurludur kasvetlidir. Resimde biraz öyle oldu...


Ve yılın son zamanı... Aralık ve yeni yıl hazırlıkları :)

İşte böyle sevgili okurcum çok severek kullandım takvimi mi 2020 takvimi de çok güzel oldu. Sen nasıl buldun sever misin takvim ?

6 yorum:

  1. çok güzel olmuş gerçekten bayıldım 😊 ellerine sağlık canım benim 😊 şimdiden mus mutlu güzel yıllara İnşallah 😊 sevgiler canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa beğenmene çooook sevindim :) hep beraber nice sağlıklı mutlu huzurlu yıllara :)

      Sil
  2. Görseller çok hoş. İnsanın içini açıyor. Eğer ajanda kullanmayı seviyorsan kendi ajandanı tasarlayabileceğin bir site var. Her ay için bir görsel seçiyorsun, istersen ajandanın kapağını da sen belirliyorsun. Linkini bırakıyorum, belki ilgini çeker.

    https://www.miyadesign.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh sevgili şule miya ajanlarının bende hastasıyım çok teşekkür ederim önerin için :) çok teşekkür ederim güzel yorumuna :)

      Sil
  3. ay nasıl yaptın bunu annatsanaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili deepcim aslında yaptığım pek bir şey yok. Pinterestten ilham veren birkaç resim buldum. Sosyopixin aplikasyonunu indirdim ve takvimi seçtim sonra hooop kargo bende :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...