26 Temmuz 2018 Perşembe

SOĞUK KAHVE

Tamı tamına 34. haftadan sesleniyorum sevgili okur.
Burada durumlar çöl sıcakları....
Yanıyorum... Bildiğin yanıyorum... Sıcak çok sıcak hatta daha da sıcak olacak...
Onun dışında bebişkomuz için alışveriş yaptık yavaş yavaş da hastane çantası hazırlığına girdim. Burada sizi onu aldım bunu aldım şunu koydum muhabbetine girip tabi ki sıkmayacağım. Zibilyon tane hesap yapmış bunu sağ olsun ben de onlardan faydalandım.
Peki sen nasılsın sevgili okur ne var ne yok nasıl gidiyor bu aralar hayat ?
Umarım oralarda her şey yolundadır, değilse de yoluna girer inşallah...
Bu arada ben deli gibi soğuk kahve aşeriyorum... O kadar çok canım istiyor ki anlatamam çareyi evde de yapmakta buldum ve deli müptelasıyım. Bir de meyve her türlü meyvenin kölesi oldum :D



Hamiş hanımdan haberler böyle doğum iznine ayrılmama iki hafta kaldı sanırım bundan sonra çok zor post girerim. İzne ayrılmadan önce buraya da bir sezon finali yazısı bırakabilirim inşallah :D
Bana da kolay bir doğum için dua edersen çok sevinirim. Öyle bir ses edeyim buralardayım demek istedim. 



Şimdilik Hoşça ve Huzurla kal sevgili okurcum...

9 yorum:

  1. Sağlıklı, huzurla kucağına al bebeğini...
    Bu sıcaklarda tahmin bile edemiyorum hamilelerin sıkıntılarını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ediyorum :) hiç tahmin etmeye çalışmayın bile :(

      Sil
  2. Bebeğini sağlıkla, sıhhatle kucağına almanı dilerim. <3

    YanıtlaSil
  3. Kolaylıklar diliyorum canım. İnşallah sağlıkla, sağlıklı bir bebek doğurursun. Dualarımız seninle :-)

    YanıtlaSil
  4. Blogunuzun başarılı olmasını dilerim. Benim blogumu da zaman zaman ziyaret etmek ve yorum yapmak suretiyle desteklerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blogunuza ziyarete geldim. Benim blogumu da zaman zaman ziyaret etmek suretiyle desteklerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba blogunuzu ziyarete geldim. Sizi de bloguma beklerim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...