19 Kasım 2020 Perşembe

KASIM 2020

 Tam mutlu olucaz araya covid giriyor (ağlamalı emoji)

Yahu tam her şeyi yoluna koyuyoruz diyoruz ki mesela şunu yaparız böyle gezelim falan hooop aklımıza virüs geliyor ve tüm planlarımızı iptal etmek zorunda kalıyoruz. Sanırım ülkece tek anlaştığımız konu covide olan nefretimiz. 

Amma ve lakin bu cahil insanlar beni yoruyor. Bu cahillik okumakla kendini geliştirmekle falan ilgili değil tamamen maske ile ilgili.Arkadaşlar o koca burnunuzu soksanız o maskeye her şey çok daha kolay olacak aslında ama !!!

Geçenlerde ofisimizin şoförü pozitif çıktı. Kendisine yalvardık ya tak maskeni yok tak yok müdür bile sözünü geçiremiyor. Kendisinin üç tane çocuğu var hayır bizi düşünmüyorsun bari onları düşün ama yok virüse inanmıyor ki maske taksın. O şoförle ben her gün bir yerlere aynı arabada gitmek zorundayım. Tabi hemen biz de test yaptırdık ilk defa bu sefer çok korktum çünkü adam hiç maske takmıyor. Çok şükür tüm ofis negatif çıktık adam da karantinasını bitirdi geldi maske takıyor mu sanırım artık asla takmayacak nasılsa hastalığı geçirdi !!!

Neyse daha fazla sinirlenmeden sana biraz bu aralardan bahsedeyim. Hastalıktan sonra kapalı alanlara lokantalara asla çocuklarla gitmiyoruz. Genel de hep ormanda parktayız.Geçen pazar Belgrad Ormanına gittik aman Allahım ne manzara ne manzara. Bolu ya falan gitmeye hiç gerek yok cennet burnumuzun dibinde çünkü. Sonbahar nasıl yakışmış. Sarılar turuncular kırmızılar... Bol bol oksijen aldık ve evimizin yolunu tuttuk.











 Sırayla millet bahçelerini geziyoruz havalar el verdiğince hem çocuklara hem bize iyi geliyor. Çareyi burada buluyoruz çünkü. Çocuklar küçük ev de durmak istemiyorlar tüm hafta evdeler çünkü :(

Kasım ayı biz de bu şekilde seyir ediyor. Yeni yıldan da pek umutlu değilim 2021 in pek bir şey değiştireceğini düşünmüyorum. Bu virüs daha uzun zaman bizimle :(

Bu arada kitap okuyorum dizi izliyorum zamanım el verdiğince. Alaca karanlık serisinin son kitabı olan ve Edwardın ağzından olan Gece yarısı güneşini okudum. Zaten çok sevdiğim bir seriydi bir vampirin gözünden okumak daha da zevkliydi. Sonra Anne serisine devam ediyorum 2. kitabını ilki kadar çok beğenmedim ne yalan söyleyeyim hep bitse de gitsek modundaydım. Ama üçüncü kitabı aldım mı aldım. Çünkü ben bir seri bağımlısıyım başladığım şeyi mutlaka sonlandırmak istiyorum.






Sonra Gülseren Budayıcıoğlu kitaplarını okuyorum. Camdaki kız, Hayata Dön bitti şimdi elimde Madalyonun İçi kitabı var ve baya akıcı. Severek okuyup sürekli ulan ne insanlar var ya diyorum.

Bu arada Netfliksden Emily in Paris dizisini izledim çıtır çerez ve mod yükselten bir dizi. Şimdi de aşırı baskı ile Bir Başkadır'ı izliyorum. Bununla ilgili herkes yorum yaptığı için ben susuyorum.





İşte böyle sevgili okurcum gayet sıradan ve durağan zamanlar çok şükür bugünümüze dediğimiz günler yaşıyoruz. Bakalım daha neler olacak yaşayıp göreceğiz. Umarım mutluluk ve sağlık her zaman bizimle olur. Şimdilik hoşça ve huzurla kal oralarda...

23 yorum:

  1. Açık hava bu aralar benim de tercihim... Tenha yerler en güzeli ♥
    Kitap ayracının mesajını sevdim, kesinlikle rafımız az :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. of of bir zevkimiz açık havamız vardı yasaklarla oda yalan oldu :) evet kara kara yeni aldığım kitapları nereye koysam diye düşünüyorum :)

      Sil
  2. "Sanırım ülkece tek anlaştığımız konu covide olan nefretimiz."
    Tam bir şey diyeceğim, sen araya giriyorsun...
    "...bari onları düşün ama yok virüse inanmıyor ki maske taksın."
    Aşağı yukarı diyeceğim şeyi zaten söylemiş oluyorsun.

    Ne saçma, değil mi? "Virüse inanmamak" diye bir şey nasıl olabilir? Akıl alır gibi değil.

    Ama yine de umudumuzu yerlerde süründürmeye gerek yok. Bu sonbahar böyle oldu, dilerim gelecek sefer daha iyisi gelecek :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yahu tam umutlanıyorum haberler daha da kara haber vermeye başlıyor :( umarım tünelin sonunda ışık vardır :(

      Sil
  3. belgrad ormanında çay kek iyi olur vallaaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok da iyi oluyordu amma velakin artık yasaklar :(

      Sil
  4. Blogunuzu takipteyim bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
  5. Reklama tıklarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel resimlemişsin gerçekten virüs herşeyi batırdı ama yaaa yinede kuytu köşelerde olmak herkesin tercihi sanırım 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok iyiydi kuytu köşeler ama yasaklar gelince o da elimizden alındı :(

      Sil
  7. aşı gelcek nisandan sonra iyi olcaz işallaah :)

    YanıtlaSil
  8. sonbaharın ruhunu yansıtan fotograflar olmuş çok hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şeyma nil;
      ufak bir taşınma meselemiz olduğu için ancak dönebiliyorum yorumlara çok teşekkür ederim nazik sözlerin için :)

      Sil
  9. Merhaba! Yayınlarınızı okudum ve çok beğendim. Bloğunuzu takipteyim. Sizide bloğuma davet ediyorum davetimi kırmaz gelirseniz çok mutlu olurum.

    Blog adresim: https://yusufakmann.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili bir tavsiyem var; öncelikle hoş geldin tabi seve seve gelirim :)

      Sil
  10. Icerikleriniz cok guzel, Fotoğraflar da oyle 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili mükemmelis,
      güzel sözleriniz beni çooook mutlu etti :)

      Sil
  11. Sevgili İçimdeki Yaz, seni bir mime davet etmek için geldim. Yorum yazmadığım yazını aradım, bu denk geldi. Boş geçmeyeyim dedim :-) Eğer ilgini çeker ve cevaplandırırsan keyifle okurum yazını: https://suleuzundere.blogspot.com/2020/12/2020-yl-sonu-raporu-mimlendim-42.html?showComment=1608673179095#c1578333069400954378

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şule,
      ufak bir taşınma işim olduğu için hemen mimine cevap vericem çok onore oldum :)

      Sil
  12. Şu kitap aralıklarına bayılıyorum çok şekerler :) Ama aralıklardan daha güzel olan şey varsa o da çektiğiniz açık hava fotoğrafları bol ağaçlı.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili beş senede devrialem
      evet bende bayılıyorum kitap ayraçlarına :) çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...