12 Eylül 2017 Salı

O YAZ

Neredeydim nerelere geldim... Ama en önemlisi işte geldim buradayım pek sevgili okurcum !
Bitti..
Her yaz gibi bu yaz da bitti...
Bir ince keder bırakarak gitti...
O zaman Hoş geldin en romantik ay Eylül...
Nasıl mı geçti koca bir yaz...

Hazır mısın al çayını kahveni eline koca bir yazın dedikodusunu yapalım birlikte sevgili okurcum...


Artık gittikçe bahara doğru kayan Ramazan ayının telaşı ile geldi 2017 yazı. Bu ramazan hepsinden ayrı hepsinden zordu benim için. Hem bebek hem sahur hem iftar gerçekten bir arada olmuyormuş olsa da hep bir tarafı yarım kalıyormuş onu anladım. İftar saatine yakın gerçekten pilim bitmiş oluyordu. Ama olsun du yine de çok güzel bir ramazan geçirmiştikdi. Haziranda iyice ayaklanan pek sevgili oğlum hiç yerinde durmamaya söz vermişti sanki :) Ömrüm sanırım hep böyle geçecekti ve bu daha fragmandı !!!
Bu yıl ailemizin ilk kaybını yaşadık...
Ölüm bizim ailemizin de kapısını ansızın çaldı. Dedem nur içinde yat umarım bir gün tekrar birlikte olacağız...
Hüzünleri bir kenara bırakarak hemen yaz dedikodularına devam ediyorum. Çünkü yazlar hem mutlu hatırlanmalı eminim dedem de öyle isterdi...
Yaz devam ederken ilk çocuklu tatilimizi yolculuğumuzu yaşadık daha fazla detay için Tık Tık
Sonrasında eve dönüş ve yine metropole alışma evresi hop ne olduğunu anlamadan tekrardan bir aile tatili daha... ( Çok alıştık yola galiba :D )
Sonrasında 1 yaşına giren sevgili oğlum :) Doğum günü yapmama kararını çok önceden almıştım zaten kendi aramızda bir pasta üfledik garibimin ondan bile haberi yoktu :)
Yine yeniden eve dönüş işler güçler her pazar bol koşturmalı park günleri derken oğlum yürümeye başladı :)
Bu sefer fragmanın gerçekten bittiğini anladım ve sürekli bir koşturma halinde yaşamaya başladım :)
Yine gezmeler tozmalar oğlumun otobüs minibüs ve taksi maceraları. Akşam gezmeleri alış verişler... Ve hop geldi mi kurban bayramı...
Zaten telaşlı ve yoğun geçen yaz ayları bayramlarla birlikte ışık hızına çıktı. Ne zaman başladı ne zaman bitti anlamıyorum bile. Kurban bayramları hele benim için ekstra ekstra yoğun. Çok şükür bu bayramda kurbanımızı kestik ve yine ışık hızında böl parçala dağıt ayıkla ( bunlar bir gün içerisinde oluyor ) ve hemen eve gel bavulu hazırla hop memleket yollarına düş. Eşimin ailesi her yaz memlekette oldukları için kurban bayramı geleneği haline geldi biz de memleket yolları... 
Eh çocuk ve köy ikisi bir arada bir nebze daha kolaymış çünkü bildiğiniz saldık oğlumu bahçeye toprakla mı oynamadı toprak mı yemedi düştü kalktı gönlünce eğlendi. Şimdi bir de işin arka planını anlatıyorum. Bakınız; sevgili gelinler mutfakta kahvaltı hazırla topla bulaşık yıka öğlen bir şeyler hazırla giyin hazırlan dışarı çık gez gel akşam yemeği hazırla bulaşık yıka yatakları aç ( oğlum için yaptıklarımı hiç yazmıyorum bunu siz de kaldıramazsınız ) uyu ve kapanış !
Bütün yorgunlukları bavula at ve işte yeniden metropol... 
İş ev oğlum eşim ailem arkadaşlarım derken bir yazı daha geride bırakmışız yine hiç bir şey anlamadan...
Kadın olmak ne zor be sevgili okur....Hem de her dönemde her yer de her koşulda zor... Allah hepimizin yardımcısı olsun ve kolaylık versin inşallah.
İşte böyle be sevgili okurcum yaz bitti ya şimdi oturdu içime bir hüzün umarım kış çabuk geçer :D bu söze alış derim çünkü her yazıma ekleyeceğim :D 
Umarım oralarda her şey yolundadır... Hoşça ve huzurla kal...

Çok küçük bir not : Fotoğraflar bana ait :)

2 yorum:

  1. Okurken yoruldum, müthiş koşturmacalı geçmiş.. ama bir sır vereyim maalesef yaz geçmedi.. buralar 32 bazen 34 derece hala :)) Sağlıklı ömürler olsun, zaman çabuk geçiyor.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de beni yaşarken hayal edin :) ya sanırım benim ki tamamen psikolojik takvim eylülü gösterdi mi bende yaz bitiyor ne yazık ki :( hepimize bol sağlıklı huzurlu ömürler inşallah :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...