26 Ekim 2020 Pazartesi

SELAM SANA 30 !

 Merhaba pek sevgili okurcum. 

Bu kız artık 30 yaşında.





30 ne beee !!! Hala ruhum 18 benim yirmili yaşları bile saymıyorum :D

Dün yani 25 ekim benim doğum günümdü. Aşırı şekilde doğum günü seven bir insanım öyle parti falan değilde unutulmamak diyelim. Geçen sene ailemi fırçalamıştım nasıl unutursunuz diye bu sene esas duruşta doğum günü mü kutladılar :D :D :D

Geçen salı çok çok uzun zamandır görüşmediğim arkadaşım elinde pastası ile çıkagelmiş :) Daha salıdan başladım kutlamaya 30 yaşımı. 





Cuma günü de sevgili müdürüm ve iş arkadaşlarım kutladı hem de bir tepsi dolusu kabak tatlısı eşliğinde. Çünkü en sevdiğim tatlılarda ilk beştedir :D Ve şimdi de tam zamanı.





Cuma akşamı da annemlerdeydik onlar da pasta almışlar geçen sene ki fırçadan sonra :P Cumartesi sabahı da kapı çaldı baktım iki buket çiçek yine pek sevgili ailem :D Bir trip nelere kadir :D Ama çok çiçek sever bir kızım gerçekten :)




Akşamı da eşim eli kolu dolu geldi sağ olsun oda biliyor ne kadar dikkat ettiğimi özel günlere. Geçenlerde kız kardeşlerimle konuştuk bu konuyu hani ben istediklerimi söylüyorum beni kırmıyor falan dedim. Ama onların çevresinde ki bazı ilişkilerde bu böyle olmuyormuş. Geçenlerde bir arkadaşını istemeye geleceklermiş çocuğa da ben bu tarz çiçeklerden hoşlanırım böyle çikolata alabilirsin falan demiş çocukta demediğini bırakmamış kıza biz de iyisini biliriz falan tuhaf geliyor böyle duyunca ! 





Ve yılın bombası eşimin hediyesi aslında benim seçtiğim eşimin aldığı diyelim :) Reis kuyumculuğu duydun mu bilmiyorum ama bir instagram hesabına bak derim :( O kadar güzel kiiiiiiğ....




Ben de hep kendime bir parça bir şey almak istiyordum ama nasip olmuyordu malumunuz altın fiyatları. Neyse kapandığım için en sevdiğim aksesuar olan küpe takmıyordum hep aklımda altın bir küpe almak ve sonsuza kadar takmak vardı. Reisin belki de en ucuz ürününü aldım ama olsun gözlerimden kalpler fışkırıyor :) Şey en acısı da Reis'den aldığım bir şeyi kimsenin göremeyecek oluşu gözler yaşlı :D :D :D

Esas doğum günüm de pazar gününe denk gelince pek bir ekşın yapmadık pazar kahvaltısı çocuklarla park ve kapanış :) 

İşte böyle sevgili okurcum 30'u da devirdik beee :(

Allah hayırlı SAĞLIKLI huzurlu ömürler versin hepimize inşallah :)

17 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsun!! nice sağlıklı huzurlu yaşlara...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili cansu pelin ;
      çooook kocaman teşekkür ediyorum :)

      Sil
  2. Nice güzel yaşlarınız olsun sevdiklerinizle birlikte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili ebem kuşağı;
      çooook kocaman teşekkür ediyorum :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. sevgili oytunla hayat ;
      çooook kocaman teşekkür ediyorum :)

      Sil
  4. ooooo maşallah maşallah :) küpeler de en hoş hediye olmuuuş :) bol bol da tatlı pasta oh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili deep;
      çooook kocaman teşekkür ediyorum :) evet bol pastalı bir doğum günüydü umarım 30 çok kalorili bir yaş olmaz :D

      Sil
  5. Nice yaşlara! :)) Hatırlanmak güzel oluyor bence de, ne var canım yılda bir gün prenses muamelesi görsek dimi yani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili esseve;
      çooook kocaman teşekkür ediyorum :) aynen ne var yaniiiiğ tek günlük prenseslikte :D :D

      Sil
  6. Nice güzel senelere. Dediğin gibi yıllar ve yaş ilerliyor ama ruh her zaman genç. Ben sanki daha geçen hafta lisedeymişim gibi hissediyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim şulecim :) kesinlikle ya bana da sorsalar ben de haala ama hala liseliyim :)

      Sil
  7. Doğum günü heyecanı geçmiştir muhtemelen şimdiye dek :) Bu yorumla belki tazelenir :) Mutlu yıllar :)) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ama çok güzel geldi bu kutlama yorumunuz çok teşekkür ediyorum bu bal yorumunuza :)

      Sil
  8. Bu kız artık 30 yaşında. Görüyorum ki bütün insanlar fikir birliğinde, aslında pek büyümüyoruz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili mustafa özbek;
      evet ya yaşım büyüdükçe anlıyorum ki içim hiç büyümüyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...