20 Eylül 2022 Salı

SONBAHAR RUTİNLERİ

 Bakın iflah olmaz bir yaz aşığıyım.

Kış kelimesini bile sevmem sanırım eve kapanma hissinden hoşlanmıyorum. Kışın beni kısıtladığını düşünüyorum doğayı çıplak sevmiyorum ve en önemlisi üşümekten nefret ediyorum arkadaşlar :(

Ay bir de gri ve kapalı havalar beni tutuyor midem falan bulanır böyle hiç hoşlanmıyorum.

Bu kadar hakaret ettikten sonra şimdi gelelim yazımın başlığına :D

Malumuz tam bir yaz insanı olsam da sonbahar doğumluyum. Genlerden gelen bir renkli yapraklar, kahve kokusu, sonbahar turuncusu sevme gibi olayları bünyemde barındırıyorum.

Bakalım benim sonbahar rutinlerim nelermiş neler yapmaktan hoşlanırmışım ?

SONBAHAR PİKNİKLERİ

Hava ne sıcaktır ne soğuk bol koşturmalı eğlenmeli genelde hafif atıştırmalıklarla dolu piknikler :)




SONBAHAR KEKLERİ

Ay sonbahar denilince burnuma elma ve tarçın kokusu gelir heh siz de aldınız mı o kokuyu bir de havuçlu tarçınlı :P 





KİTAP KAHVE YAĞMUR ÜÇLEMESİ

Of çok klişe ama seviyoruz merkez ne yapalım. Tabi şu zamanda yani çalışan ve küçük çocuğu olan anneler için biraz hayal diyelim :(





KIŞLIK ALIŞVERİŞ

Ay markalar neler yapmış bu sene neler moda bakmaya araştırmaya bayılırım fakat lakinki fiyatları gördünüz müüüü ben bugün çocuklara hırka baktım lcw de 200 tl (neeeh!!!)


DOĞUM GÜNÜ KUTLAMALARI

Sonbaharda küçük oğlumun ve benim doğum günlerimiz var. Seneler geçtikçe kutlamayı sevmeyeceğim galiba çünkü bu little girl önümüzdeki ay 32 oluyor :(





SONBAHAR GEZİLERİ

Birde sonbahar da Bolu ya gitmeye bayılıyorum istanbula yakın olarak da belgrad ormanlarına gitmeye. Her yer tup turuncu kırmızı sarı tam müko bir ortam. Hah bir de Atatürk Arboretumuna :)


Peki sen sonbahar da neler yapmaktan hoşlanırsın pek sevgili okurcum ? Hadi yaz ve bana mutlaka haber et bakalım ortak zevklere sahip miyiz :)

7 yorum:

  1. Piknik sevmiyorum ama kek yapmaya bayılırım, akşama elmalı şeftalili tarçınlı kek yapacağım. Dün malzemelerimi hazır ettim. :) Bende onlayn vitrin bakmayı severim ama fiyatlar korkunç korkunç...
    Yağmur yağarsa kitap kahve yağmur üçlemesi de yaparız tabi, bir de marketlere küçük balkabakları gelmiş mi diye bakacağım çok severim kış boyu masamın üstünde dursunlar. :)
    Bir de ben kışı severim çok severim. :D
    Not: Aralıkta 32 oluyorum ama üzülmeye gerek yok hala genciz biz. ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili she is the man,
      ay geçen ben bir şeftalili kek yaptım o kadar kötü oldu ki şeftaliler içine gömüldü kekin :( ay o balkabaklarını ben de çok seviyorum ben de hemen alayım :D kesinlikle biz hala genciz 32 ne canım ben daha 20 yim :D

      Sil
  2. ne güzeeel :) pikniğe nerelere gidiyorsunuz ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili deepcim,
      beğenmene çok sevindim. Piknik için genelde kemer burgaz kent ormanına gidiyoruz ve istanbul'da bulunan güzel parklara yıldıza emirgana :)

      Sil
  3. sevgili ilkay,
    ortak zevklerimizin olmasına çok sevindim :) çok teşekkür ederim umarım güzel yaşlar alırız hep beraber :)

    YanıtlaSil
  4. O Jane Eyre fotoğrafına kalbimi bıraktım. Görseldeki her şeyi istiyorum şu an :-)

    Piknik için bence de en güzel mevsim bahar ayları. Kışın o imkan yok, yazın da çok sıcak oluyor. Bu aralar geçmeden hemen pikniğe gitmemiz lazım.

    Ben kızıma geçen senden bir şeyler almıştım. Şimdi onları çıkarıp neyi var neyi yok bakmam lazım. Tabii küçülen ve ayrılacak olanlar da var. Ondan sonra alışveriş yapacağım. Umuyorum ki fazla bir şey almam gerekmez çünkü her şey çok pahalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şule,
      ah ahh öyle güzel oluyor ki o anlar :) biz bu pazarı kaçırmadık ufacık bir piknik yaptık :) allahtan bu sene oğlum birinci sınıf ve forma giyiyorlar yoksa işimiz zordu :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...