15 Eylül 2022 Perşembe

ÇÜNKÜ CANIM KENDİM !

 Ayyyh !

Geçmiş geçmişte kalsın mı sevgili okurcumlar.

Çünkü geçmişi anlatmak uzun sürer gibi.

O zaman en yakın zamanı anlatmak en iyisi.

7 eylülde evliliğimizde 8. yılımızı geride bıraktık. Geçen yıl çok ama çok sevgili eşim bu muhteşem ulu günü unutmuş ben ona hediye gönderince fark etmişti. Geçen yıl akşam gelirken de özür maabında bana saksılı bir çiçek almıştı. 

Bu sene pazar günü kahvaltı yaparken bir baktım aldığı çiçek yine çiçek açmış dedim ban görüyor musun sen unutabilirsin ama aldığın çiçek unutmamış çiçek açmış :D 

Bu sene kendi hür irademle evlilik yıldönümü hediyesi olarak spor ayakkabı istedim bende ona küçük bir sürpriz  yapıp Harbiye açık hava da bir konser aldım. Erkan Oğur ve İsmail Hakkı Demircioğlu'nun muhteşem konseri şansıma bir bilet alana bir bedava varmış ve neredeyse en önden bir bilet aldım hep hayalimdi Harbiye de en önde oturmak.

13 Eylül salı akşamı çocukları anneme sepetlemek sureti ile bastım Harbiye'ye. Sonracığıma konsere daha 2 saat var. Dedim ki pek sevgili canım kendim gel sana bir yemek ısmarlayayım çünkü eşim işten geç çıkıyor ve önden yemek yemiş :(

Sonra kendime harika bir makarna ısmarladım çünkü dışarıda en sevdiğim şey değişik makarnalar yemek :D 

Oh sonra çıktım biraz mağaza dolandım...

Yavaş yavaş konser alanına yürüdüm. Konsere gelenleri izledim hikayelerini merak ettim. Ve sevgili sanatçılarımızın çok kült bir hayran kitlesi olduğuna karar verdim. Sonra eşim geldi ve konser başladı.

Arkadaşım 2 adam 2 saz ve kesintisiz 2 saat...




Muhteşemdi tek kelime ile muhteşem iki üstad.

Hayır maşallah yaşlarına göre o sesleri nasılda güzel. Dinleyici nasıl da saygılı o iki sazın dışında çıt çıkmadan dinledik. Resmen ruhum dinlendi. Bangır bangır müzik yok... Eğlendirme çabası yok... Orta da müzikten mest olan ruhlar var.

Ay harbiye de en önde olmak nasıl güzelmiş. Sevgili okurcum insan lükse çabuk alışıyormuş onu fark ettim. Yoksa ben hep en arkalardaydım :D :D

Napıcaz peki bundan sonra mecbur kredi falan çekip en önden izliycez konseri :D :D





İşte böyle unutulmaz bir gece geçirdik sevgili okurcum. Dilimizde "Zeynep bu güzellik var mı soyunda" söylerek evimize döndük.

Masal burada bitti çocuklar biz anneannemde kalıcaaaz diye ağladı ben onları hayıııır yarın okul var olmaz diye azarladım ağıtlar eşliğinde evimizin yolunu tuttuk.

Gökten de düşen 3 elma nereye düştü bilmiyorum :D 

11 yorum:

  1. komikçi :) güzelmiş o günün :)

    YanıtlaSil
  2. :) Hehehehe böyle güzel bir günün sonunda çocuklar illa bir değişiklik çıkarmasa olmaz tabi. Bizim de evlilik yıldönümüz 20 eylülde bende hediye olarak bu konsere bilet alacaktım ama kocamın iş takvimi çok dolu olduğundan ayarlayamadı.
    En önden izlemiş olmanızı hemde çok kıskandım ama güzel bir kıskançlık. Kim bilir seneye de bize de kısmet olur belki. Nice mutlu seneleriniz olsun eşinizle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili she is the man,
      ay benim eşime de hediye almak çok zor konseri de zar zor ayarlayabildik :) ayy olsun bence harbiye de en önde olmak çok çok güzelmiş isteyen herkese nasip olsun hepimiz aynı anda tarkan izleyelim ahahah :D
      çok teşekkür ederim sizin de nice güzel seneleriniz olsun :)

      Sil
  3. Ne güzel, şifa olsun. Tekrarları nasip olsun inşallah 👏👏👍😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili yıldız,
      çok teşekkür ediyorum güzel sözleriniz için :)

      Sil
  4. Ne güzel bir günmüş. Özellikle anneannede kalmak için ağlayan çocuklar kısmına imrendim. Benim kız dibimden ayrılmadığı için biraz bunalmış olabilirim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şule,
      çok teşekkür ederim. yaa gerçekten miii bizimkiler evde olmasınlar da nerede olurlarsa olsunlar :D çok bana bağlı değiller şükür birilerinde kalmaya alışkınlar :) darısı başına diyeyim o zaman...

      Sil
  5. Eğlendirme çabası yok demişsin ya. Düşündüm de gerçekten öyle. Doğal olmayan bir şeyler var ortada. Ama burada öyle mi. Gece mis gibi iki kahve ve muhteşem iki çikolatayla sonlanmış. Böyle geceleriniz bol olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili yaşamdan yazılar,
      nasıl güzel bir dua olmuş öyle benden kocaman bir amin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...