26 Nisan 2022 Salı

GÖNDER GELSİN

 Hello mello pek sevgili okurcumlar.

Buralar biraz karışık...

Biraz iç dökmeli falan bir yazı...

Şimdi olaylar tam olarak şurada başlıyor. Hop bir mesaj Kızlar anneanneniz düşmüş ambulans çağırdık bekliyoruz.

Haydaaa... Sonra biraz acil, sonra yatış falan anlıyoruz ki anneannem totoyu kırmış. Hop Ameliyat olacak falan derken yanına refakatçi lazım annem, teyzem seferber biri gidiyor biri geliyor.

Derken ameliyat olup bitiyor eve çıkılıyor. Yine annemler vardiyalı işçi gibi devam ediyor anneannemin yanında kalmaya. Hmm... bir şeyler ters gidiyor hop tekrar hastane tekrar yatış tekrar ameliyat...





Yeniden eve geçiş ve bir rahatlama derken derken o günlerde benim küçük oğlum yataktan zıplıyor yere ayağının üzerine düşüyor ve bingo!!! ayak çatlamış. Tekrar hastaneler, kontroller, alçıya alınma, röntgenler derken zaman yine geçiyor ve alçıdan kurtuluyoruz. Bu arada annemler hem anneanneme hem de benim zıpır oğluma bakıyor bir süre çünkü benim işe devam etmem gerekiyor.

Daha bir oh demeden ramazan başladığından beri her hafta mutlaka acile gidiyoruz. Çocuklar hasta kusmadır ishaldir boğaz ağrısıdır ne ararsanız hafta hafta değişiyor. Tamam artık daha iyiyiz bu hafta dedik ve anneme iftara gittik güldük eğlendik Ahh. derinden bir çığlık annem yerdeee !!!

Bilek yamuk hop apar topar aciller röntgenler falan sol el bileği kırılmış alçılar kontroller...

Sonra bir durduk yahu bize ne oluyor böyle diye. Neden yani sürekli böyleyiz hep en başa dönüyoruz.

Tüm bu sorguların arasında geçen hafta şiddetli kramplarla iş yerinde ben rahatsızlanıyorum ve hoop aciller serum ilaçlar...

Hal böyleyken böyle sevgili okurcum.

Valla okuyup üflüyoruz ama bu ara biraz yorulduk be...

Neyse buna da şükür moment ne diyelim vardır bir bildiği...

Sizin oralar nasıl umarım buralar kadar yorucu değildir...

16 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. sevgili gizli pencere06, çok teşekkür ederim umarım geçmiştir...

      Sil
  2. Üst üste gelenler güzel bir temizliğe de neden olabiliyor bazen (manen) veya bir şeylerin tekrar farklı bir düzene geçmesi de olabilir çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili kiremithanem,
      Umarım bizim içinde bir temizlik olmuştur. Zira çok yorucu bir süreç manen rahatlamaya çok ihtiyacımız var....

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun gelince hepsi üst üste gelmiş, çok zor olmuştur. Umarım herkesin sıhhati iyidir artık.
    Bir kurşun falan mı döktürseniz ben çok ikna oldum bence sizde nazar var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili she is the man,
      kesinlikle üst üste olması en çok yoran umarım son olmuştur... o zaman elemterefiş kem gözlere şiş :D :D

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun. Her şey birinin hastalanmasıyla başlıyor. Hastane ve hasta bakımı insanı çok yorduğu için sırasıyla herkes hastalanmaya başlıyor. Tabii sizde bu kadar kırık, çıkık fazla tesadüf olmuş. İnşallah o günler geride kalmıştır, şöyle rahat rahat dinlenirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şule,
      gerçekten öyle herkesin bağışıklığı düştüğü için hastalığa daha yatkın oluyor umarım o günler geride kalmıştır. Çok teşekkür ederim şulecim güzel duaların için :)

      Sil
  5. Biraz önceki yorum geldi mi emin değilim. Çok geçmiş olsun. Umarım kötü günler geride kalmıştır, artık rahat bir nefes alırsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şule,
      sanırım yorumlarda bir sıkıntı var umarım düzelir tekrardan çok teşekkür ederim güzel duaların için :)

      Sil
  6. geçmiş oldu de miiiii :)

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. sevgili deepcim,
      yettim gari geldim buradayımmmm :)

      Sil
  8. Sevgili İçimdeki Yaz,
    özlendin. Umarım iyisindir. Yeni yazılarını bekliyoruz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şule;
      geldim geldim umarım yeni yazılar ile dönüş yapacağım yoğun bir yaz sonu umarım dönüşüm muhteşem olur bende çok özledim :) tatlı yorumun içimi ısıttı :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...