15 Mart 2022 Salı

OCAK - ŞUBAT - MART

Hello sevgili okurcum baktım baharın geleceği yok en iyisi ben bloğa geleyim dedim :D

Uzun uzun aralar vermeyi sevmiyorum hiç, bir de bunlara bahane bulmayı daha hiç :(

O yüzden direkt giriyorum konuya.

Ne var ne yok oralarda dersen...





Bu aralar ben;

Seviyorum:

Her ne kadar bahar gelsin diye deliler gibi istesem de bu ara mutfakta uğraşırken pencereden usul usul yağan karı izlemeyi seviyorum. Çocuklarımla vakit geçirmeyi seviyorum. Akşam ev sessizleştiğinde kendime vakit ayırmayı seviyorum...

Yiyorum:

Ah neler yiyorum hem de neler :( Bu kar tatilleri hep kilomda artış olarak dönüyor :(  Kahvaltıda pişiler öğlen kahve yanına kekler kurabiyeler eh akşamda çayın yanına petibör :( of yine çok yediğim aklıma geldi ( Müsadenizle şuracıkta bir kaç damla göz yaşı...)

İçiyorum:

Gün içerisinde fark ettim ki sadece bir bardak su içmişim. Bende su hatırlatıcısı uygulaması indirdim bu aralar sürekli su içiyorum :D

Bir de pazar kahvelerimiz var kışın havalar soğuk olduğu için genelde bir kahve içimlik dışarı çıkıyoruz.

Yapıyorum:

Kar tatili olunca bol temizlik yaptım. Çekmeceleri düzenledim fazlalıklardan kurtuldum. Hayret ediyorum her seferinde nasıl koca bir çöp poşeti çöp çıktığına ! Şimdi dolapları açtığımda mutluluk ile bakıyorum ama bu şekilde maks. iki gün daha dururlar sonra yine deli kızın çeyizine dönerler.

Düşünüyorum:

Ay ben tam bir düşümatiğim her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünmeye programlanmış beynim. Hobi olarak düşünüyorum yani hatta bir çeşit spor benim için :D :D O ne yaptı bu şöyle mi olur buraya buradan mı gidilir ilaçlarını içti mi üzeri açıldı mı üşüyor mu bu sözleri nasıl yazıyorlar oha ya adamlarda ne para var nasıl kazanıyorlar yahu bu paraları bla bla bla...

Hayal Ediyorum:

Şu ara tatil hayal ediyorum ama hayalden öteye gidecek gibi de durmuyor. Neyse bozmayalım güzel yaz tatilleri hayal ediyorum hayalde mi paralı beeee ! En güzelini hayal ederim hem de :D

Dinliyorum:

Ben damardan alıyorum müziği sanırım. Su gibi içiyorum... Yemek gibi Yiyorum... Aklıma gelen her şeyi dinliyorum çoklu bir müzik zevkim var. Pop, türk sanat müziği, Türk Halk Müziği, Rock Rap her şey... Ne demişler kötü müzik yoktur alışmamış kulak vardır.

Okuyorum:

En son Gece yarısı kütüphanesini bitirdim ve çok çok beğendim. Şimdi ise Yeşilin Kızı Anne 'nin 6. kitabını okuyorum.

İzliyorum:

Allah Netfliksi bulandan da razı olsun eskiden film izlemek o kadar zordu ki. Bu aralar yine kore dizileri batağındayım :( hometown cha cha cha yı bitirdim güzel kafa dağıtan bir dizi :) Kulüpü izledim ve bir sürü film. Filmlerden de en çok Vespanın yapılış belgeselini beğendim tavsiyem size tavsiyem :D

Bu ara böyle sevgili okurcum. Senin oralarda ne var ne yok bakalım ?

8 yorum:

  1. ne de güzel gidiyor , kar da bitecek o hiç acelesi yokmuşçasına havada salına salına savrulan kar tanelerini özleyeceğiz sanki ,su haturlatıcısından ben de kurayım su işini çok boşladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili uzmanamator,
      Su hatırlatıcısı kesinlikle çok iyi bir şey görev bilip devamlı içiyorum :)

      Sil
  2. NE güzel bir yazı olmuş.
    Sizde bir poşet mi çöp çıkıyor ben bir düzenleme yapıyorum en az üç dört poşet attıkça terapi gibi geliyor. :D
    Hometown Cha Cha'yı izledim. Sırf adamın gülüşünü seyrettim diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili she is the man,
      çöp atmak gerçekten benim içinde bir terapi :)
      Ay ne tatlı bir gülüştü hem de <3

      Sil
  3. Anne serisine ben de başlamak istiyorum. Okumak için bütün serinin çevrilmesini bekliyordum, çevrildi sanırım. Şimdi o seti bana alacak bir sevenimi bulmam lazım :-)

    Karı hiç sevmem ama sıcak evimin penceresinden izlemek güzel olurdu.

    Çok yemek benim günlük sorunum ama ipin ucu kaçalı çok oldu. Artık dikkat etmeye çalışıyorum. Malum yaza az kaldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şule,
      hahah gerçekten alacak birini bulman güzel olur hele de son zamlardan sonra :( yaz geldi ama diyete daha başlanılamadı hakkımızda hayırlısı artık :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...