21 Şubat 2017 Salı

KORECANLAR BURAYA

Soğuk ama güneşli bir şubat günüden merhaba sevgili okurcum.
Aaa yoksa sen benim bir korecan olduğumu bilmiyor muydun. Ah azizim eskiden buralarda sadece bizler vardık :P Şaka bir yana daha üniversiteli bile değildim dizi izlemeye başladığımda hesapladım da neredeyse 10 yıl olacak... Al işte yine yaşlandığımın bir göstergesi daha. Neyse saptırmayalım konuyu.
DÜŞLERİMİN PRENSİ


DÜŞLERİMİN PRENSİ

Peki nasıl mı korecan oldum ?
Her şey 2008 yazında televizyonda kanal kanal gezerken trt1 ekranlarında " Düşlerimim Prensi " adlı diziyi görmemle başladı. Ondan sonrada kurtaramadım bu bağımlılıktan kendimi. Ama öyle her diziyi de izlemiyorum tabi ki. Benim favorilerim romantik komedi olanlar.
Eğer sizde korecan olmak istiyorsanız " Düşlerimin prensi "adlı diziyle başlayabilirsiniz bu serüvene.

Neden mi kore dizileri ? Bir kere bölüm sayısı çok az ve insanı sıkmıyor. Bizim diziler gibi yıllarca sürmüyor. Ve Kore'liler çok eğlenceli diziler çekiyorlar. İzlerken mutluluk duyuyorum. zaten oldum olası sevmem dramı entrikayı. Kore dizileri saf ve doğal. Ve aşkları o kadar güzel ki... Aşkları ile bizi yormuyorlar. Bizim dizilerde de her şey çok güzel başlıyor ama diziyi uzatabilmek için başlarına gelmeyen şey kalmıyor. Bu da insanı hem aşklarından hem de diziden soğutuyor. Hayat yeterince zor ve acı bırakın bari dizilerde mutlu olalım insafsızlar !
 Ama artık eskisi gibi ne takip edebiliyorum ne de doğru düzgün dizi izleyebiliyorum ve ne kadar dizi izlersem izleyeyim favorilerim hiç değişmiyor. 

İşte benim favori kore dizisi listem : 
1. Düşlerimin Prensi
2. Ah tabi ki Coffe Prens
3. Secret Garden
4. Personel Taste
5. Heirs

COFFE PRENS

COFFE PRENS

SECRET GARDEN

SECRET GARDEN

PERSONEL TASTE

PERSONEL TASTE

HEİRS

HEİRS


Eğer neymiş ya bu kore çılgınlığı ay saçmalama ben tabi ki sevmem diyorsanız izleyin bir daha konuşalım. Ama öyle ay eleştireyim diye izlemeyin çünkü çok fazla hata var. Bırakın dizinin akışına kendinizi. Mutlu olmak için bir kaç saat izin verin kendinize.
İşte böyle sevgili okurcum umarım oralarda işler yolundadır.
Hoşça ve huzurla kal olur mu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...