9 Şubat 2017 Perşembe

SOMURTKAN ŞİRİN

Merhaba sevgili okur.
Bugün kendimi somurtkan şirin gibi hissediyorum. Sabah işe gelirken içimden kıştan nefret ediyorum soğuktan nefret ediyorum yağmurdan nefret ediyorum diye bağırıp durdum !
Sahi ne kadar kaldı kendimizi bahara atmaya !
Sanırım sabretmem gereken bir iki ay rahat var :(

Neyse diyerek lafı fazla uzatmadan yazımı Yalın'ın son albümüne getiriyorum. Malum doğumdu lohusalıkdı bebekti derken ne şarkı gördüm bu yaz ne de başka bir şey. İşe servisle gidip geliyorum bu mesafeyi de iyi değerlendirmeye çalışıyorum. Ya müzik dinliyorum ya da kitap okuyorum tek saniyesini israf etmiyorum :)
Youtube da dolanırken Yalın'ın son albümünün yakınından bile geçmediğimi fark ettim ve hemen dinlemeye koyuldum. Nasıl güzel nasıl naif insanın içine işleyen şarkılar öyle... Her bir şarkı farklı yerlere sürüklüyor insanı dinlendiriyor huzur veriyor. 
Benim favori şarkılarım;
- Tatlıyla balla
- Sesinde aşk var
-Sevgili kalp sancım
-Nöbetçi geceler
 Ve sanırım sözlerini en beğendiğim şarkı Sevgili kalp sancım oldu bakar mısınız güzelliğine

Memleket sevda olunca
Göz başka gözde durmayınca
Kavurur beni hasretin
Ekseri gecelerde adın dillerde duyulmayınca
Hangimiz körkütük sabahları buldu
Hangimiz bir yalnız göçebe oldu
Birinin kalbi kıyılara vurdu
Bazı yanar bazı söner az da güler o tabiki ben
Bazı yanar bazı söner yine de güler o
Ah benim sevgili kalp sancım
Sen sus sen nefessin muhtacım
Ah benim sevgili baştacım
Bi gün bir ömür muhtacım 

Şarkıyı dinlerseniz eğer en sevdiğim yeri " Birinin kalbi kıyılara vurdu "  diye söylediği kısım.
İşte böyle sevgili okur bir parça bu saçma dünyadan uzaklaşmak istersen tavsiyem Yalın'ın bu güzel albümünü dinlemen.
Ah tabi ki kraliçemiz Sezen Aksu'nun yeni albümüne değinmeden olmaz. Sezen Aksu'yu hep çok sever ve dinlerim. Fakat Karışık Kaset kitabını ve filmini izleyince daha bir dikkat eder oldum şarkılarına yaşadıklarına... Bu albümde bir çok yaşanmışlığın bir ürünü sanırım. Hele İhanetten geri kalan ve Köz şarkıları insanı nerelere götürüyor nerelere. Evet sevgili okur biraz müzik dünyasından haberle kapladım ekranını. Hakkını helal et yani. Bahar da yine görüşelim tabi ki çok daha öncesinde görüşeceğiz ama bahar da bir başka olurum yine görüşelim :)
Hoşça ve huzurla kal... 

2 yorum:

  1. Baharlı şarkılar dinleyeceğiz öyleyse bahar gelince. Somurtmayan :)))))))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...