19 Mart 2020 Perşembe

ÇOCUKLUĞUMDA SEVDİĞİM ÇİZGİ FİLMLER / MİM

Ayy şiştimmmmm vallahi şiştimmm.
Bedenime acilen hayat enerjisi yüklemem lazım yoksa kafayı yemek üzereyim :(
Bir de çalışıyorummmm :( :( (Korku gerilim)
Allah hepimizin yardımcısı olsun çok zor günlerden geçiyoruz. Sağlıkla sıhhatle atlatalım bu günleri inşallah...
Neyse sabah çok güzel bir mim gördüm biraz kafam dağılsın diyerek yapmak istedim. Ben ki bir çizgi film koliktim hepsini izlerdim tabi sevdiklerimi daha çok. Şimdi ki çizgi filmler hep eğitici öğretici bizimkiler de aşk ızdırap entrika hepsi vardı :D :D Nasıl bir çocukluk geçirdiysek :D
İşte benim en sevdiklerim;

ŞEKER KIZ CANDY



Ahh. Kalbim...
Sonunu üniversite de tamamladığım en sevdiğim çizgi filmim... Kim ne derse desin Anthony neden öldüüüğ :(

AY SAVAŞÇISI



O pelerini ile gelen o yakışıklı o gül atış aah mamoçan :)

HEİDİ



Sonradan kitabını okuyup sonunu öğrenmiştim. Yeni versiyonunu sevmiyorum ama...

BEVERLY HİLLS TEENS



Ay bunların havuzlu arabası beni öldürüyordu.


BEYBLADE



Soruyorum Kai ye aşık olmayan var mıydı çıksın ortaya!!!

POKEMON



Sinemasına bile gittim öyle bir fancluplık!


KÜÇÜK KADINLAR



ALAADDİN



Benimkiler böyle seninkiler nasıl sevgili okurcum. Sen akıl sağlığına nasıl sahip çıkıyorsun şu dönemde...
Bir de fotoğraf ararken şöyle çok tatlış bir bloğa denk geldim bakın bakalım sizler hangilerini izlemişsiniz :) tık tık






21 yorum:

  1. Sailor Moon hiç izlemedim ama çok duydum. Eğer zaman bulabilirsem göz atacağım mutlaka. Ellerinize sağlık seçimleriniz çok hoş! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili eylül su ,sailor moona en başından başladım ama bir türlü sonuna gelemedim ama hep aklımda bitireceğim :) bence mutlaka izle çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  2. Favorim daima Heidi :) Benim kuşağım için vazgeçilmez:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili klionun şarkısı, benim de hep ilk beşimde mutlaka kitabını da oku çünkü mutlu son :)

      Sil
  3. candy'nin son bölümünü izleyebilenlerdensin demek sen de. çoğu kişi yarısına kadar izlemiş de. sonu ne güzel bitti di mi?
    anthony değil de terry neydi ya... gerçi aptallık etti gitmekle ama olsun tepedeki prensle mutlu oldu sonuçta candy:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili kedikedikedi, candy'i yurt yatağımdan çıkmayarak bitirmiştim ağla ağla ağla helak olmuştum :) ayy hele o terrynin soyismini söyleyişi kalp kalp kalp :)

      Sil
  4. Beverly hills'i görünce jenerik müziği anında çalıverdi kulağımda:) Yerli dizilerden evvel zenginlerin yaşantısını oradan öğrendik :) havuzlu limuzini başka da bir yerde göremedik :)

    Ay savaşçısını izlediğim de uranüs neden erkek kılığına girip dolaşıyor,savaşçıya döndüğünde eteği üstünde diye düşünüyordum . trt durumu biraz derleyip topluyormuş :)

    Şeker kız candy de jenerasyonumuzun travma sebebidir..net:)

    Heidi yi sanırım tek sevmeyen bendim .İki küçük yeğenim pek bi seviyor ama :) Onlarla beraber bakınca trt çocuğa fena değilmiş demeye başladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili vakt-i dem, benimde hala kulağımda biliyor musun o müzik. haha trt de baya sansür var ya :( şeker kız candy kesinlikle travma şimdi yayınlansa linç ederler vallahi :D trt de güncel yayınlanan heidi biraz farklı ben sevdim yaa kitabı da çok güzel tavsiye ederim :)

      Sil
  5. Şeker Kız Candy çok severdim. Diğerleri daha yeni kuşak olduğundan pek hatırlamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili beydanın kitaplığı;
      ben 90 doğumluyum bunlar 95 ve üzeri yayınlananlar sanırım :)

      Sil
    2. Evet canım benim zamanımda voltran falan vardı:)

      Sil
  6. sevgili ilkay özgür, şeker kız candy'i mutlaka iz-le-me-li-sin :) ama mendillerini hazır tut :) ben de üniversitede bitirdim hiç de geç değil :) beverly hills de çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
  7. Ay Savaşçısı ve Pokemoonnn *-* Güzel çizgi filmler olduklarını duydum ama jenerasyon olarak yetişemeyenlerdenim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili gonca,
      aaa hemen izleyin derim büyük kayıp :D

      Sil
  8. Beyblade ben de izlerdim hatta bir mavi beybladeim vardı. Ne günlerdi sabah okula giderken Beyblade izleyip giderdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili yahya ,
      ben de sabah izleyip öyle okula giderdim :D hatta eminönünde altılığı ile beyblade oyuncağı aradığımı bilirim :D :D

      Sil
  9. eh bütün minnoşları yazmışsın yaniiii :) heey o çizgi film blogu süfer yaaa saoool :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili deep,
      Ben de bloğa bayıldım... aa bunu da izledim ohaa böyle bir şeyde vardı deyip durdum :D

      Sil
  10. Küçük Kadınlar'ı hiç hatırlamıyorum. Beyblade'i de izlemedim ama diğer bütün yazdıklarını ben de çok severdim. Ay Savaşçısı'ndan favorim Jüpiter'di :-)

    Bugünler de geçecek diye ümit ediyorum ama insanlarımız henüz olayın ciddiyetinin farkında değiller. Bence devletin daha ciddi tedbirler alması lazım yoksa ileride çok pişman olacağız gibi. Umarım yanılırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şule senin seçimlerinde harikaymış :)
      içim o kadar kötü ki kendimi bir filmin bir romanın içinde hissediyorum bunlar bizim başımıza gelmiş olamaz diye sürekli reddediyor beynim :(

      Sil
  11. küçğük kadınları bende hatırlayamadım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...