26 Mart 2020 Perşembe

SES 1..2..

Korona günlükleri karantina günleri korona günlerinde aşk vs...vs..vs...
O kadar çok bu şekilde atılmış başlıklı yazı okudum ki içim daha da çok bayıldı.
Ben de bir ses verip kaçayım dedim çünkü neden artık haftada bir gün işe geleceğim. Bu sabah hazırlanırken bile aylardır işe gelmemiş gibiydim :(
Zor sevgili okur cidden çok zor günler geçecek mi geçmeyecek mi nasıl olacak bir bilinmeze sürüklenip duruyoruz. Bazen bize çok uzak geliyor ama bir o kadar da yakın...
Mesele aynı ortamda çalıştığımız bir arkadaşımızın eşi doktor ve bugün testi pozitif çıkmış hepimizin yüreği ağzında ya bize de geldiyse diye bakalım bizim arkadaşımızda bugün test yaptırdı sonucu ne olacak.



Ben size sonucu büyük ihtimalle bir hafta sonra vereceğim. Bu süre zarfında kendinize gerçekten iyi bakın çünkü vakit zor vakit...
Onun dışında çocuklarla evde olmak çok iyi geldi hem bana hem çocuklara...
Ama aile mi dışarı çıkmayı özgürlüğü özledim :(
Ne kötü günler yahu...
Şimdilik hoşça ve huzurla kal oralarda...

Not: Fotoğraf bana ait İstanbul da bahar ne güzelmiş geçmiş zaman...

10 yorum:

  1. Umarım size bulaşmamıştır.sağlıklı günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şeyma nil;
      ben zaten hastalık taşıdığı düşünülen arkadaşımız ile uzun zamandır görüşmemiştim. Şükür onda da negatif çıktı :) tüm dünyaya sağlıklı günler inşallah :)

      Sil
  2. İnşallah sende ve arkadaşlarında pozitif çıkmaz test. Ben şimdilik haberlerden takip ediyorum süreci. Çevremde pozitif çıkan biri olmadı. O zaman, keşke hiç olmasa, büyük ihtimalle daha korkutucu gelecek hastalık. Çocuklarla evde vakit geçirmek güzel ama keşke evde sıkılmasalar. Onları oyalamak da zor. İnşallah en kısa sürede ve en az hasarla atlatırız bu süreci.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şule;
      çok şükür arkadaşımız da negatif çıktı ben zaten esnek çalışmada olduğum için uzun zamandır görmemiştim arkadaşımızı. evet çocukların yaşları da küçük olduğundan laf anlatmak o kadar zor ki :(

      Sil
  3. Umarım kısa sürede biter bu karantina günleri de sağlıklı yaşamaya devam ederiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili ebem kuşağı;
      bu duana o kadar çok amin diyorum ki ...

      Sil
  4. İnşallah sonucu negatif çıkar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili yazim bari;
      çok şükür sonuç negatif geldi:) allah herkesin şifasını versin şu günler de inşallah :)

      Sil
  5. Sizler de kendinize çok dikkat edin. Umarım daha fazla kötüye gitmeden düzelir durumlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili gonca ;
      çok teşekkür ederim... amin inşallah bir an önce kurtuluruz bu durumdan...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...