2 Nisan 2020 Perşembe

NİSAN 2020

Ay ne 2020 imiş arkadaş yaşa yaşa bitmiyor...
Her ay farklı bir olayla sınıyor bizi.
Aralıkta bize bunları yaşayacaksınız dünya böyle olacak diye söyleselerdi sen çok film izliyorsun arkadaşım derdim herhalde. Zaten film gibi bir hayatımız oldu...



Evet sevgili okurcum nasıl gidiyor karantina günleri. Ben yine esnek çalışmaya devam perşembe günleri benim günüm. Ay ne blog yazmışsınız yaaa oku oku bitiremedim. Çoğunuzun yazılarını okudum ama yorum yazacak vakit bulamadım o kadar çok yazı okudum ki...
Anladığım kadarı ile hepimiz üç aşşağı beş yukarı aynıyız şükür kimse de bir sağlık sıkıntısı olmamış.
Geçen hafta yazdığım yazı da ofisten bir arkadaşımız doktor eşi corona pozitif olmuştu. Arkadaşımız da test yaptırmıştı o test sonuçlanana kadar öldük öldük dirildik. Ben arkadaşımızı 10 günden fazladır görüşmemiştim ben bile kendimden şüphe duydum. Bir nevi hepimiz kendimizi karantinaya aldık. Sonunda arkadaşımızın testi negatif geldi de derin bir nefes aldık. Eşi de şükür hastaneye gitmeden atlattı gibi ama annesi yoğun bakımda onun için dualarınızı beklerim...
Şimdi ben nasılım aslında ben gayet iyiyim evimi çocuklarımı çok özlemişim daha da doyamadık :)
Bir sürü iş hallediyorum çocuklarla eğleniyoruz çok şükür bugünümüze.



Hayatım hep çok yoğun hep bol koşturmacalıydı bir oturup soluklanamıyordum şimdi tam da hayal ettiğimi yaşıyorum mesela saate bakmıyorum....
Ömrümde hiç puzzle yapmamıştım ki böyle hobilere bayılırım tam benliktir ama hep bir koşturmaca çocuklar falan. Geçen pazar günü yıllar önce aldığım puzzle çıkardım ortaya ( not: bakınız yapmıyorum ama evimiz de puzzle var :D :D )



Öğlen uykusuna Keremikoyu yatırdım ve başladım yapmaya. Kah ben yaptım kah eşim. Yemek ye temizlik yap gel otur puzzle başına :D O gece abartısız 2 ye kadar puzzle yaptık ertesi günde ben yine öğle uykusu vaktinde bitirdim hayır acelen ne yok illaha bitecek. Ama bayıldım bu uğraşa şu çocukları bir büyüteyim bir de puzzle yapıştırıcısı alayım tutmayın beni haha :D 
Sonracığıma Levent'e kreşden o gün yapılacak etkinlikleri gönderiyorlar genelde onları yapıyoruz. Boyama koşmaca kepçecilik çöpçülük inşaatçılık otoparkçılık falan oynuyoruz :D :D
Sonra yemek yedir temizlik yap akşam yemeği banyo kapanış. Genel olarak günlerimiz de bu rutin de geçiyor.



Dışarıya bahar gelmiş ya sevgili okurcum lalaler açmış her yer çiçek... Bu güzelliklerden mahrum kalıyoruz bu sene bakalım daha ne kadar sürecek böyle...
Rabbim tez zamanda şifasını gönderir inşallah...
Şimdilik benden bu kadar sevgili okurcum. Oralarda olduğunu biliyorum kendine dikkat et haftaya görüşünceye dek hoşça ve huzurla ve sağlıklı ve evde kal (nasıl da sosyal mesajlar veren bir bloggırrr ooov çok havalı :D )
Bay !

7 yorum:

  1. hoşgeldin canım benim 😊🌸 Rabbim tüm hastalarımıza şifalar versin inşallah 🙏🙏 evet en kısa zamanda Rabbim kurtarsın bizi ve tüm dünyayı sarsan bu salgın dan 🙏...bende vardı bir puzzle var bende yapayım bari 😊😁 sevgiler canım benim Rabbim sana da kolaylıklar versin inşallah en güzeline emanet olun sağlıkla . ❤😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili sessiz kaldımcım;
      Hoşbulduuuuuum :* amin tüm hastalar tez zamanda şifa bulur inşallah... puzzle gerçekten çok oyalıyor insanı çok tavsiye ediyorum :) rabbim cümlemize bu süreçte kolaylıklar versin inşallah :)

      Sil
  2. Yapnoz yapmayı ben de çok severim ama şu an zaman ayırmam çok zor. İlerleyen yıllar için saklıyorum hevesimi.

    Evde kalmak en çok bloglara yaradı. Şenlendi buralar. Daha çok okuyoruz, daha çok yazıyoruz. Hiç şikayetçi değilim. Benim de okunmamış yazılar birikti ama :-)

    İkinci görseldi ıslak kek mi? Çok lezzetli görünüyor. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çocuklar küçük olunca insanın bir hevesi kırılıyor ben hep uyku saatlerinde yaptım 1 yaşından sonra çok daha uzun uyuyorlar :) kesinlikle bloglar bu süreçte bir patlama yaptı. evet ıslak kek tabi ki ben de bolca kalori alıyorum bu karantinada :(

      Sil
  3. Bende sigarayı bıraktığım zaman bin parçalık puzzle kendim yapmıştım. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili meral karaaslan bloğuma hoşgeldiniz o zaman. puzzle kesinlikle çok kafa oyalayıcı tebrik ederim sizi sigarayı bıraktığınız için :)

      Sil
  4. Bende desteklerinizi beklerim.
    https://meralkaraarslan.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...