24 Nisan 2020 Cuma

MEYDAN OKUMA 16/10

Hep aklımda müzik ile ilgili bir yazı yazma fikri vardı bugüne kısmetmiş sevgili okurcum.


10. Bugün bir şarkı listesi yapalım. En sevdiğin film müziklerinden oluşan bir liste şahane olur.


Ben öyle çok film izleyebilen ve hatta müziklerini aklımda tutabilen bir insan değilim gerçekten bu yüzden size eskiden izlediğim ve müziklerini sevdiğim dizileri yazmaya karar verdim sevgili okurcum.

1. Elveda Rumeli
2. Asi
3. Dudaktan Kalbe
4. Asmalı Konak
5. Bir İstanbul Masalı
6. Zerda



Arada gerçekten açıp bu dizilerin müziklerini dinliyorum o kadar iyi geliyor ki... Ve en son izlediğim diziler bunlar... O kadar uzun zamandır dizi takip edemiyorum ki... Bence yazık bana...

13 yorum:

  1. eskilere götürdün beni bu müzikler ile....

    YanıtlaSil
  2. ayyyy erkenci kuş un jenerik müziğini dinlesene benim içiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili deep;
      hemen açıp dinliyorum o zaman :)

      Sil
  3. bir istanbul masalı ne güzel bir diziydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili hanife;
      arada tekrardan başlıyorum biliyor musun ve her seferinde selim ve demir arasında kalıyorum :D

      Sil
  4. Ahhh ne güzel dizilerdi yahuu! müziklerini hatırlayamadım ama daha dün gibi izlediğim anlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili gonca;
      gerçekten çok güzel dizilerdi... sanırım benim izlediğim son diziler :D

      Sil
  5. Zerdanın da müziği güzeldi 😊 ne güzel bu sayede eskilere gittik teşekkürler canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili sessizkaldım;
      gerçekten zerda çok güzeldi yaaa :) ben de bu güzel yorumun için çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  6. sevgili ilkay;
    elveda rumeli gerçekten çok kaliteli bir yapımdı ya çok severek izliyordum :)

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten müzikleri güzel diziler seçmişsin. Açtım şimdi Asi'nin jenerik müziğinin sözlü halini dinledim. Bir ara o kadar çok dinlerdim ki o günlere gittim. Güzel nostalji oldu :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şule,
      gerçekten güzel diziler di ve harika şarkılardı şimdi ki diziler öyle mi hiç bilmiyorum :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...