16 Nisan 2020 Perşembe

MEYDAN OKUMA 16/1

Merhaba pek sevgili okurcum.
Malumunuz bugün perşembe ve benim çalışma günüm. Bu arada artık çok yazı biriktirmemek için geceleri herkes uyuduktan sonra telefondan takip etmeye başladım blog camiasını vee bingo dün herkes meydan okuma yazısı yazmış.Şöyle bir araştırdım ve meydan okumayı başlatan Ezgi hanımı buldum. Ay bayıldım sorulara tam benlik de... 16 gün üst üste yazamam galiba ama bir yerden başlamak lazım diyerek başlıyorum yazmaya yetiştiğim yerden devam ederim bende :D Bu arada bu güzel etkinliğin başlama yazısı işte burada tık tık




1. Belki aramıza yeni katılanlar vardır ya da olcaktır. Önce birbirimizi tanıyalım. 
Karantina döneminden önce neredeydin nasıl bir yaşam şeklin vardı, şimdi neredesin ne yapıyorsun, günlerini nasıl geçiriyorsun, neler değişti hayatında bu süreçte? 


Merhaba en baştan pek sevgili okurcum. Ben bir kamu kurumunda peyzaj mimarı olarak çalışan iki erkek çocuk annesi pek gezenti bir insancıktım. Karantinadan önce haftanın beş günü çalışıyordum ve çocuklarıma annem bakıyordu. 
Peki karantina beni ve hayatımı nasıl mı etkiledi. Artık sadece perşembe günleri işe geliyorum. Çocuklarımla daha çok vakit geçiriyorum bu duruma çok seviniyorum. Ama ben doğa aşığıyım işim doğa hep dışarıdaydım eve hapsolmak çok ama çok zor geliyor :( Çocukları da sürekli gezdiren dışarıda tutmayı seven bir insandım haliyle onlarda bu durumu çok yadırgadı.
Ama alıştık gibi evde olmaya da artık bir düzenimiz var. Eşimde çok geç saatlere kadar çalışıyordu hemde cumartesi günleri de işe gidiyordu karantinadan sonra onunla da çok fazla vakit geçirmeye başladık. Bol bol yemek yapıp yiyoruz. Dışarı çıkmak ve yakınlarımızı görememek dışında şükür bir sıkıntımız yok. Umarım tüm dünya bir an önce sağlığına kavuşur çok amin...



15 yorum:

  1. Biz işkolikler için daha zorlu bir süreç oluyor galiba. Ben de masa başında olduğum kadar sahada da aktif olarak çalışan bir stj.mali müşavirim. Şikayet ettiğim her şeyi şu an çok özledim. Dediğiniz gibi umarım bu süreci sağlıkla atlatabiliriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili hanife ertaş;
      Bazen ayaklarım ağrırdı araziyi dolaşmaktan onu bile o kadar çooook özledim ki :(

      Sil
  2. Bu meydan okumaya katılmanıza çok sevindim severek okuduğum bir bloggersınız.daha çok yazmanız beni mutlu edecek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Şeyma Nil;
      yaa yorumunuzu okurken gözlerimden kalpler fışkırdıııııığ :) çoook teşekkür ediyorum bu güzel yorum için :)

      Sil
  3. Allah kolaylık versin hem sağlık olsun da gerisi halll
    Olacak inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili uzmanamator;
      amin cümlemize inşallah kesinlikle sağlık olsun da yeter ki çok şükür halimize :)

      Sil
  4. Sevgili İlkay;
    sanırım tüm dünya aynı şeyler için dua ediyoruz ne tuhaf...

    YanıtlaSil
  5. ay cici yaaa minnoş çiçekçi hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili deep;
      çiçek benim hayatımın her anında :D

      Sil
  6. En çok çocuklar zorlanıyor bu süreçte. Onlara durumu anlatmak kolay değil. Ama alışıyoruz eninde sonunda. Ve geçecek bu günler, dilerim en kısa zamanda :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili mutlu anlar koleksiyoncusu;
      belki de en zoru o :( evet şükür bir nebze de olsa alıştık artık dışarı çıkar gibi balkona çıkıyoruz :D

      Sil
  7. Rabbim kolaylıklar versin inşallah canım benim elbett geçecek bu zor günler Sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili sessizkaldım;
      amin cümlemize canım benim :) elbet geçecek elbet bitecek... tez vakitte inşallah :)

      Sil
  8. Bu salgın çok kişinin düzenini bozdu. Çok şükür şikayet edecek bir durumda değiliz ama yine de bir an önce eski günlere dönmek istiyorum :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şule;
      anlatmak istediğim tam olarak bu çok şükür halimize... ama biraz olsun dışarı çıkmak sevdiklerimi görmek o kadar iyi gelirdi ki anlatamam...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...