19 Nisan 2020 Pazar

MEYDAN OKUMA 16/5

Vaaoouv beş gün olmuş bile o zaman gelsin yeni sorumuz ve cevabımız :)

5. En son ne zaman kayboldun ? Hikayesini anlatsana ?

Ben ve kaybolmak hahaha çünkü ben bir kontrol manyağıyım :D Bir yere gitmeden önce otuz kere bakarım adresine nereye nasıl gideceğime. Amma velakin eşim için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Biz her yaz tatilimiz de Gökçeada ya gideriz. Her yıl farklı şekilde kaybolup farklı yollardan adaya gidiyoruz neden mi çünkü ben uyuya kalıyorum ve eşim yolları karıştırıyor hahah :D :D
En son gittiğimiz de yandexe güvendik o da bizi attı mı köy yollarına ay nasıl gidiyor araba köy yollarından tarlaların arasından gecenin bir yarısı kesseler bizi kimse bulamaz öyle yollar yani tövbe yarabbim. Neyse sonun da Ecebatta bulduk da kendimizi ama ne ecel terleri döktük bir de çocuk yanımızda. Zifiri karanlık. Ay Rabbim bir daha yaşatmasın....



13 yorum:

  1. Ahhaha biliyorum o dugguyu ilk kez arabamızla bursadan trabzona gideceğiz dedik navigasyonu açalım kesin bir otoban vardır bizi soksun oraya düz gideriz nerdeee sen bizi iznikin dağ köylerinden zeytinlikler arasındab ta körfeze götürmeye çalışmasın mı iznikin köylerd3yken uyanıp yola müdahale ettik de de son anda füzuluk mesafekerden kurtardık deli bu navigasyonlar yaaaü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili uzmanamator;
      o zaman beni en iyi sen anladın :D gerçekten çok kaybolduk navigasyon ile :D

      Sil
  2. Uyuya kalmayın bir daha 😄😄😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili bir başka gezgin;
      keşke ama o kadar zor kiiiii :D

      Sil
  3. kötü olmuş biraz gerçekten😊🌼 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili sessiz kaldım;
      yaşarken hiç komik değildi diyorlar ya bizimkide o hesap :D

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun. Umarım bir daha böyle bir şey yaşamazsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili yaşamdan yazılar;
      çok teşekkür ediyorum ama sanırım yaşayacağız :D:D:D

      Sil
  5. Oyyy,o navigasyona hiç güvenmiyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili bir tatlı huzur;
      biz de bayram trafiğine kalmayalım diye açmıştık :D

      Sil
  6. sevgili ilkay özgür;
    hahah kesinlikle öyle şimdi anlatıp anlatıp gülüyoruz ,:D

    YanıtlaSil
  7. Yandex'e her zaman güven olmuyor. Biz de Muğla Marmaris'e gidecektik. Bizi ormana soktu :-) Sonra arabanın altını deldirdik. Eşimin arkadaşı gelip bizi aldı, arabaya da tamirci bulduk. Şimdi komik geliyor ama o zaman çok sinir olmuştum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şule;
      gerçekten anlatırken komik gibi olsa da değil ya baya geriliyorsun :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...