9 Nisan 2020 Perşembe

SAR BAŞA

Merhaba sevgili okurcum.
Ben yine işimin ve bloğumun başındayım malumunuz bugün perşembe.
Şöyle bir ne yazacağım ne yazsam diye düşündüm, neler yaptık diye haftayı taradım kafamda bildiğin günler birbirinin aynı. Sar başa her gün aynı günü yeniden yaşıyor gibiyim.
Geçen haftadan bu yana neler oldu bir bakalım o zaman.



Eşim her gün işe gidiyordu cumartesi günü hava da çok kötüydü gitmeme kararı aldı bu hepimiz de bir şok dalgası yarattı :D :D Çünkü sevgili okurcum benim eşim işkoliktir. İşiyle yatar işiyle kalkar bayram seyran dinlemez gider kendi işi olunca bir de sıkı sıkıya bağlıdır. Bu yüzden maaile şoka girdi durumun ciddiyetini anladı :D
Sonra ciddi bir karar verip Levent'in saçlarını traş ettik :D :D Bir tık eşşek traşı oldu :D 
Ama Levent'e çok yakışıklı olduğu konusunda ikna edici çok konuşma yaptık. Aynaya bakıp çok yakışıklıyım diyor ah bu erkek egosu :D :D :D
Sonra pazar da hep evdeydik sil süpür yıka as. Yemek hazırla ye topla. Çocuklarla oyna yıka uyut. Pazartesi Eşim koşarak işe gitti :D
Onun dışında tüm günler aynı kalk, kahvaltı, topla, oyna, öğle uykusu, çorba vakti, yemek pişir, yemek ye, biraz otur, sonra uyku...
Çok şükür bu halimize hasta değiliz açıkta değiliz işimizden şimdilik olmadık...
Nankörlük olmasın ama bir an önce bitsin artık bu süreç eski sağlıklı günlerimize geri dönelim parkları bahçeleri özlüyorum en çok. Doğaya çok hasretim. Rabbim tez zaman da tüm dünyaya sağlık ve mutluluk versin inşallah.
Şimdilik böyle yine yazılarınızı okudum.
Haftaya görüşünceye dek hoşça ve huzurlu ve sağlıklı ve evde kalın...

12 yorum:

  1. Sağlık olsun,Hızır olsun da bu günler de geçer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili bir tatlı huzur;
      evet sağlık huzur olsun çok olsun bol olsun... geçsin gitsin bugünlerde bir an önce...

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. sevgili yüreğimin iklimi;
      evet hepimiz aynı durumdayız... umarım bir an önce tüm dünya sağlığına geri kavuşur...

      Sil
  3. Günler birbirine çok benzese de şükür ki sağlıklıyız. Varsın bir süre daha tekdüze olsun hayatlarımız, yeter ki sağlığımızdan olmayalım :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili mutlu anlar koleksiyoncusu;
      çok şükür ki sağlığımız yerinde... ama o korku tüm psikolojimizi alt üst ediyor :)

      Sil
  4. bende blog dünyasında yeniyim beklerim :) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili mustafa işlek;
      öncelikle hoş geldiniz :) tabi ki seve seve gelirim :)

      Sil
  5. Benim eşim de elinde olsa çalışmayacak. İstifa etmek için milli piyangonun çıkmasını bekliyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şule;
      ahaha çok güldüm yorumuna ama benim eşimin genlerinde kayserililik mevcut hahah :D :D

      Sil
  6. Günler monoton geçse de sağlıklı olmak yetiyor bize. Umarım çabucak geçip gider bu günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili mor düşler kitaplığı;
      çok şükür halimize ama gerçekten çocukları evde tutmak çok çok zor etkinlik yapmaktan kafayı yemek üzereyim :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...