26 Nisan 2020 Pazar

MEYDAN OKUMA 16/12

Mutfaktan asla çıkamayan ben için harika bir soru geliyor :)

 12. Eğer günleri bir yemeğe benzetseydin haftanın günleri hangi yemek olurdu ?



Pazartesi: Pırasa ya da bilemedin ıspanak :D O derece.. Ama pazartesi günü sendromu yaşamak için bile neler vermezdim :(

Salı: O kadar değişken bir gün ki ben hep kuru yapıyorum düşünmeden :D Kuru fasülye :P

Çarşamba: Oh sonunda haftayı ortaladık. Kolay bir menü geliyor MAKARNA :P

Perşembe: Perşembeyi cuma ya yakınlığından dolayı severim. Güzel gündür amma velakin bizim pazarımız perşembe günü olduğundan benim çok yorulduğum bir gün oluyor o zaman gelsin kolay bir çorba EZOGELİN :D

Cuma:Ah cumaa cuma günü sevincini bile özlüyorum :( fast food günü olsun gelsin kocaman bir BURGER :)

Cumartesi: Cumartesi özeldir hep güzel yemekler yapılır. O zaman gelsin karnıyarık :P


Pazar: Pazar günleri de bizim balık günümüzdü. o zaman pazar da fırında BALIK olsun :)

Sizin yazılarınızı çok merak ediyorum sevgili okurcumlar:)

13 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. sevgili yüreğimin iklimi;
      çoook teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Pazartesiye üzülüyorum, yazık ona :))
    Cuma menüsünü özledim ben de bu aralar. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili mor düşler kitaplığı,
      yaa nasıl burnumda tütüyor o fast food ya :(

      Sil
  3. Annemde bugün makarna yapmıştı 😊🌼 gönlüne sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili sessiz kaldım,
      makarnasız bir hayat düşünemiyorum o kadar çok seviyorum ki :)

      Sil
  4. Makarnaa, hamburger mükemmelleerr <3 Çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili aysu,
      nasıl özledimmm nasıl hamburger falan yemeği :P

      Sil
  5. Pazar gününe Ezgi de balık günü demiş. Bizim pazartesi günleri pazarımız kurulurdu. Pazardan balık alırdık ve hemen o gün yerdik. Bana balık denilince aklıma pazartesi geliyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şule,
      bizim de pazar günü pazarımız hep balık günü gibi geliyor :)

      Sil
  6. Ne güzel bir menü olmuş :) Bende yapayım bu listeyi ya.. Ama korkuyorum her güne makarna yazarsam diye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili akela,
      hahah bende yazabilirdim bir gün kremalı bir gün domatesli bir gün fırında :D :D :D

      Sil
  7. sevgili ilkay;
    ben et yemekleri harici pek yemek seçmem pırasa ıspanak favorim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...